Friday, August 3, 2012

Two Things Tonight

It's been a great day for me today. Nothing out of the ordinary has happened, but I've just been in a great mood which has lasted all day. The start of school is getting closer, and I just can't wait to get back to a normal day once again. Don't get me wrong; I love vacation time, and I am kind of "sad" that I no longer can stay up till 4, sleep till noon and drink coffee and smoke cigarettes all day. But then again, that gets sooo boring after a week or two.
But today I finally got up and did something else. I went for a walk and ended up at Ro's Torv - a shopping center here in Roskilde. Even though I didn't plan on buying anything, I ended up with a shelve for the bathroom and a new hair fascinator. Net week I'm going to a burlesque show in Copenhagen, and the dresscode is: anything but normal! I have my outfit down, but the fascinator caught my eye.
Anyway tonight I redecorated my bathroom - not that there's much I can do, but I've moved some things around, put a plant out there and assembled my new shelve (which you can't see in the picture). Now I'm enjoying the evening with a couple of delicious carrots and a cup of tea.
Nice evening to you too :)


8 comments:

  1. Det ser super hyggeligt ud!

    Og forresten! Jeg har eeeeendelig fundet noget at bo i, ovre i det københavnske! :D

    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er det rigtigt?! Ajh hvor feeeeeedt! :)
      Så skal vi altså snart ses ;) Hvornår flytter du?

      Knus

      Delete
  2. Det er super lækkert! :)
    Ja, det skal vi helt klart! Jeg flytter derover d. 1 sep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajh hvor fedt - stort tillykke :D

      Delete
    2. Mange tak! Glæder mig også helt vildt! Især til at se hvem jeg skal bo på kollegie med! :D

      Delete
    3. Uha jah, kollegie er mega fedt. Har selv prøvet det, og selvom det indimellem var en prøvelse, er jeg virkelig glad for jeg fik den oplevelse med ;) Der er altid en fed fest man kan gå til, eller søde naboer man kan drikke kaffe med :)
      Glæd dig :) :) :)

      Delete
    4. Dårlig nyhed søde nat! Jeg kommer ikke derover i år alligevel. Jeg var simpelthen kommet sådan i tvivl om, om jeg var klar til at flytte og om det overhovedet var den uddannelse jeg havde valgt, jeg ville have. Så nu vil jeg holde et sabbatår, og evt. finde et arbejde. Og så finde ud af, hvad det er jeg vil. Men mine brødre bor jo stadig derovre, så dem skal jeg jo over og besøge engang, og der vil jeg da meget gerne drikke en kop kaffe og sludre med dig! :)

      Kram Maria

      Delete
    5. Ved du hvad søde Maria, det lyder som den helt rigtige beslutning du har taget :) Hvis du har tvivl og en dårlig mavefornemmelse er det helt sikkert det rigtige at gøre :) Og du har MASSER af tid til at tage en uddannelse, så det skal nok gå :)
      Men det lyder stadig super med kaffen; vi må snart ses så :)

      Kys kys Natalie <3

      Delete