Monday, November 7, 2011

Outfit Of The Day: Let The Good Times Roll

Today's been a long and busy, slightly productive,
but none the less very good day, filled with laughter and good friends. 
This morning my friends Kasper and Maria came by, so we all could start (and support each other) 
on our History papers that we're writing in... well, History (quite obvious!). 
We didn't do much studying, but ended up talking and laughing it up.
Later in the day we met up with two of our friends and grabbed a bite, 
before going to the library, where we all got books for our papers. 
I got a lot of books on the subject of Marie Antoinette and the French Revolution 
- now comes the hard part; actually writing the paper! 
Anyway, today's outfit consists of an old shirt, that I'd completely forgotten all about, 
until I looked in the back of my closet this morning. 
I remember that I didn't like it that much when I got it months back. 
But today it just seemed right, so I wore it for today's adventures.
I think it's a very cute outfit, although slightly more 60's than 50's. 
But I felt great in it, and that's after all what's important.
How was your Monday? And by the way, how do you like the new header on the blog? 
Let me know - write a comment below:) 
Till next time, lovelies

 // Cardigan: H&M // Leggings: Evans //
 // Shirt: Evans // Shoes: Deichmann //

I dag har været en meget lang og travl, samt en anelse produktiv, 
men ikke desto mindre rigtig god dag, fyldt med latter og gode venner. 
I morges kom mine venner Kasper og Maria forbi, så vi alle kunne starte på hver vores historie opgave 
som vi skriver i faget... well, historie (rimeligt åbenlyst!). 
Vi fik ikke skrevet så meget, men endte i stedet med at snakke og grine en masse. 
Senere på dagen mødtes vi med to af vores venner 
som vi har historie med, og som også skriver opgave. 
Vi besluttede os for at få lidt at spise inden vi alle fem 
tog ned på biblioteket og lånte bøger til vores opgaver. 
Jeg fik en hel del bøger til mit emne (Marie Antoinette og den Franske Revolution) 
- nu kommer det svære; nemlig at sætte sig ned og skrive opgaven! 
Nåh, men dagens outfit består blandt andet af en gammel bluse, 
som jeg havde glemt alt om, men som så lige tittede frem i klædeskabet i morges. 
Jeg kan huske at da jeg fik den med posten for mange måneder siden,
var jeg ikke så vild med den, og den endte med at komme ind bagerst i klædeskabet, 
sammen med alle de andre fejlkøb jeg nu engang har fået samlet sammen. 
Men i dag virkede den bare rigtig, så jeg besluttede mig for at tage den på. 
Jeg synes det er et rigtig fint og sødt outfit. Dog er det nok mere 60'er agtigt, end 50'er. 
Men jeg følte mig godt tilpas i tøjet, og det er jo trods alt hvad der er vigtigst. 
Hvordan har jeres mandag været? Og hvad synes I forresten om bloggens nye header? 
Skriv en kommentar i boksen neden under og lad mig det vide:) 
Hav det skønt til næste gang, allesammen

No comments:

Post a Comment