Tuesday, November 29, 2011

Outfit Of The Day: Barefootin'

I thought it was (finally) time for another OOTD post, 
but I'm afraid this one is not something special. 
Today Kasper (who's soon hosting a Giveaway on his blog, so check it out:) 
is coming by for a couple of hours of laughter and good eatin'. 
Normally I like to dress up for every occasion, but today I just thought 
'Oh to hell with it' and threw on an old t-shirt, some black leggings and a big, knitted scarf. 
I really feel best when I'm all dressed up, but this simply just have to do. 
By the way, there might be another OOTD post this week (maybe Thursday), but I'm not sure. 
Once again we have the week off to write our paper. 
It's driving me nuts just sitting at home, not doing anything, 
but fortunately times will change next week, where appearances is expected. 
How is your week shaping up? Anything exiting happening?

 // T-shirt: Unknown // Leggings: Evans // Tube Scarf: Littlewoods //

Nu syntes jeg (endelig) at det var tid til endnu en OOTD post, 
men jeg er bange for at denne her ikke er noget helt specielt. 
I dag kommer Kasper (som snart holder Giveaway på sin blog, så tjek den ud:) forbi i et par timer til latter og glade tider, samt god mad. 
Normalt kan jeg godt lidt at gøre noget ud af min påklædning, 
men i dag tænkte jeg 'Oh what the hell' og kastede en gammel t-shirt over hovedet, 
samt et par sorte leggings og et stort, strikket tørklæde. 
Jeg har det bedst med mig selv når jeg er fint klædt på, men i dag må det her simpelthen være nok. 
Forresten så kommer der måske endnu en OOTD post i løbet af ugen 
(måske på torsdag), men jeg er ikke sikker. 
Igen i denne uge har vi fri til at skrive opgave. 
Jeg er ved at blive skør af at sidde hjemme og ikke lave noget, 
men heldigvis skal vi møde op i næste uge. 
Hvordan er jeres uge? Sker der noget spændende?

No comments:

Post a Comment