Monday, November 21, 2011

Sunday Summary

Sorry for the late Sunday Summary, but I’d completely forgotten all about it. I’ll explain why below :)

 This week has been crazy hectic, but super great. 
Every day I’ve been with good friends; mainly at my apartment. 
I’ve spent a lot of time with my good friend Kasper, and both Wednesday and Friday 
he stayed until very late – but it was ‘a hoot ‘n a half’ haha!

Tuesday one of my oldest and very best girlfriends came by for coffee. 
We hadn’t seen each other in a year, despite her living 30 minutes away. 
But we both have a crazy busy schedule, and not much time for traveling. 
Anyway, it was great to see her again, and I’ve really missed her.

This weekend has been very uneventful, despite the busy week. 
I decided to stay home and finally work on my History paper, 
and even though the hours I spend writing was boring, I finally finished my paper Saturday night. 
I think it came out pretty great, and can’t wait till I get the grade in the new year. 
Anyway, since I’ve just been writing all weekend, I completely forgot to do the Sunday Summary.

How did last week treat you? :)


Undskyld den sene Sunday Summary, men jeg havde fuldstændig glemt alt om at skrive den.
Jeg forklarer hvorfor nedenunder :)

Denne uge har været super hektisk, men super god.
Hver eneste dag i sidste uge har jeg været sammen med gode venner og veninder; 
hovedsageligt hjemme hos mig selv. 
Jeg har spenderet en masse tid sammen med min gode ven Kasper, 
og både onsdag og fredag blev han til sent om aftenen 
- men vi har haft det super sjovt, og vi fik skabt en masse gode minder :)

I tirsdags kom en af mine ældste og allerbedste veninder forbi til kaffe. 
Vi havde ikke set hinanden i lidt over et år, på trods af at hun faktisk kun bor 30 minutter herfra. 
Men vi har begge travle programmer, og ikke meget tid til at sidde i tog. 
Nåh men altså, det var super skønt at se hende, og jeg har virkelig savnet hende meget.

Weekenden har, på trods af den tæt pakkede arbejdsuge, været meget stille og rolig.
Jeg besluttede mig for at blive hjemme og endelig tage mig sammen til at 
arbejde noget mere på min Historie opgave. 
Selvom de mange timer jeg brugte på den var super kedelige, 
blev jeg endelig færdig med hele opgaven lørdag nat. 
Jeg synes den blev rimelig god, og jeg kan ikke vente med at få min karakter i det nye år. 
Anyway, siden jeg ikke har lavet andet end at skrive Historie opgave denne weekend, 
havde jeg fuldkommen glemt alt om en Sunday Summary.

Hvordan var sidste uge for jer? :)

No comments:

Post a Comment