Wednesday, November 16, 2011

Killer Nails

Oh I've just had the best day EVER!
It has been a day jam-packed with very good friends,
and the last one (actually it was Kasper who I've told you a lot about) just left about 30 minutes ago.
I got up early, ate breakfast, and then Maria (who I've also told you a lot about) came by.
We went to the library, and then to Foetex,
where I bought this nail polish from Loreal. But I'll get to that :)
Then we bought a pizza and ate it at my place, before one of our other friends, Preben, came by.
Then, a little later, Kasper came by. After Maria and Preben had left,
Kasper stayed for a couple of hours, before going home a little while ago.
It has been a great day filled with laughter and good memories.
Anyway, as I said, I bought the nail polish today. Normally I don't use nail polish with pearl shine,
since I find it to be a little 'old lady like' - at least for me.
But I fell in love with this nailpolish, and it matches some eyeshadow I also bought today.
I must admit that I got inspired by the always very stylish and very ladylike Betty Draper from Mad Men.
It's a great alternative to red lips and nails, and now I'm gonna try
the pink lips and nails thing for a couple of days.
It's not as dramatic, but still very cute and feminine.
Till next time, lovelies

 // Nailpolish: Loreal //

Uh jeg har bare haft den bedste dag NOGENSINDE
Den har været tæt pakket med gode venner, og den sidste 
(faktisk var det Kasper som jeg jo har snakket en hel del om) er lige gået for en halv time siden. 
I morges stod jeg tidligt op og spiste lidt morgenmad og drak morgen kaffe, 
før min veninde Maria (som jeg også har snakket en hel del om) kom forbi.
Efter et par kopper kaffe og nogle smøger, tog vi på biblioteket 
og lånte lidt flere bøger til vores historie opgaver. 
Derefter kørte vi i Føtex, hvor jeg købte denne neglelak - men det kommer jeg til :) 
Efter det købte vi en pizza og tog hjem til mig, og lidt efter kom vores gode ven Preben forbi. 
Lidt efter det kom Kasper så forbi, og da Maria og Preben smuttede, 
blev Kasper i nogle timer, og er som sagt først lige smuttet hjem. 
Det har været en skøn dag fyldt med latter og gode minder. 
Nåh men som jeg sagde købte jeg denne neglelak i dag. 
Normalt er jeg slet ikke til perlemors neglelakker, 
da jeg finder dem lidt 'gammel dame agtig' - eller ihvertfald til mig. 
Men jeg blev så forelsket i denne neglelak, 
plus den passer perfekt til en øjenskygge jeg også købte i dag. 
Jeg må jo nok ærligt indrømme at jeg blev inspireret 
af den altid stilede og meget feminine Betty Draper fra Mad Men. 
Lakken er et super alternativ til røde negle og læber, som jeg jo normalt har hver dag. 
Men nu skal jeg lige prøve at have lyserøde negle og løber i et par dage. 
Jeg glæder mig rigtig meget, og det er jo stadig meget uskyldigt, 
ikke så 'kapoow agtigt', og meget feminint. 
Vi ses næste gang, skønne mennesker

4 comments:

  1. Du er en 'Betty'?!
    Jeg havde ellers gættet på at du var en 'Joan'. :-P

    ReplyDelete
  2. Haha ajh hvor er du bare SUPER SØD - det tager jeg som en kæmpe kompliment :) Jeg er faktisk også mest til Joan, men Betty har virkelig også sin charme på hendes egen skøre måde. Men tak tak TAK alligevel :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete
  3. hvor mange læserer har du nu ?
    din give-away jeg tænker på :)

    ReplyDelete
  4. Hej Nille :)

    Lige nu har jeg 56 faste læsere, og tallet stiger langsomt men støt, så der er ikke langt igen :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete