Wednesday, November 2, 2011

New In: Scarves

Today me and my History class went to Copenhagen 
to see some exhibitions at Denmark's National Museum. 
After that we went to Staden so those of us who'd never been there, could have a look. 
On the way to Staden, while chatting to my rockabilly friend Marie, 
we discovered a great vintage shop, that even had 50% off everything. 
Well, when we got some free time, me and Marie back tracked 
back to the shop, while the others went for lunch. 
I found these four scarves (can you tell my current obsession is leopard print?), 
and with the 50% discount, I only ended up paying 90 Danish Kroner - that's like €12 // $16 // £10!
I'm so in love with all of them, but my favorite must be the beige one with the roses - very 50's!
Well, that's all for me today. Hope all of you are having a great Wednesday




I dag var min historie klasse og jeg på ekskursion til København, 
hvor vi skulle på National Museet og se en udstilling om Danmarks historie. 
Derefter tog vi ud til Staden så de af os der ikke havde været derude før, 
kunne se hvordan det hele så ud. 
Det var enormt hyggeligt, og jeg håber at kunne tage derud til sommer og
'mærke kærligheden' i sommer solen. 
Nåh, men på vejen til staden gik jeg og snakkede med min rockabilly veninde Marie, 
og lige pludselig gik vi forbi en fed genbrug//vintage forretning som havde 50% rabat på alt i butikken. 
Da vi så fik lidt fritid tog Marie og jeg tilbage til forretningen, mens de andre fik noget frokost. 
Jeg fandt disse 4 tørklæder (kan I se at min besættelse for tiden er leopard print?), 
og med de 50% i rabat endte jeg med kun at betale 90 kr. 
Jeg elsker dem alle sammen, men min favorit er helt klart 
det lyse tørklæde i beige med roserne - super 50'er agtigt! 
Nåh, men det var alt fra mig i dag. Jeg håber I alle sammen har en rigtig dejlig onsdag

No comments:

Post a Comment