Wednesday, November 30, 2011

Outfit Of The Day: Glad All Over

So it turned out that we, after all, had to show up for class today. 
Didn't bother me much, since I've basically been sitting and rotting away 
in front of the computer for the last week and a half, haha. 
So I went, but only to find out that we only had about ten minutes of class. 
So Maria and I bought a pizza and went home to my place, eating pizza and drinking coffee. 
This is what I wore today. I've had this outfit since September, 
but when I wanted to show it to you back then, the pictures didn't turn out so good, 
and I simply forgot to show it to you again. 
But today I remembered to take pictures, and here is one of them. 

Are you exited for tomorrow, the 1st of December? 
I am; I've been listening to Christmas music all day, and  couldn't be in more of a Christmasie mood :) 
Till next time, lovlies

// Cardigan: H&M // Pencil Skirt: H&M // Top: Asos Curve // Belt: Evans //
// Shoes: Amy Winehouse for Fred Perry //


Så det viste sig, at vi rent faktisk havde timer i dag alligevel. 
Det gjorde mig ikke noget, siden jeg rent ud sagt har siddet 
og rådnet væk foran computeren den sidste halvanden uge, haha. 
Så jeg tog afsted, men fandt hurtigt ud af at vi bare hurtigt skulle mødes 
og samle lidt op på vores opgave, så vi var der faktisk kun 10 minutter. 
Så Maria og jeg købte pizza, og tog hjem til mig og spiste pizza og drak kaffe og hyggede. 
Dette er hvad jeg havde på i dag. Jeg har haft dette outfit siden september, 
men da jeg ville vise jer tøjet dengang, blev billederne ret dårlige, 
og så glemte jeg helt at vise jer det igen. 
Men i dag huskede jeg at tage billeder, og her er så et af dem. 

Er I oppe at køre over i morgen, den 1. december? 
Jeg er; jeg har lyttet til julemusik siden jeg kom hjem tidligere i dag, 
og jeg er simpelthen i sådan et dejligt julehumør :)
Til næste gang, skønne mennesker

No comments:

Post a Comment