Sunday, November 13, 2011

The Best Thing About NOT Drinking...

... is the day after a big party. 
No hangover, no 'Oh did I really do that?' and no memory loss of how the evening was. 
So today has been all about cleaning up, cleaning the apartment, doing the laundry
and enjoying a day with a lot of good memories from last night. 
Now that everything is all done, I'm gonna sit down with some magazines and a cup of tea, 
and enjoy the last hours of the weekend.

 
Det bedste ved at være fuldstændig ædru er dagen efter en stor fest. 
Ingen tømmermænd, ingen 'Åh nej, gjorde jeg virkelig det?' og ingen huller i hukommelsen. 
Så i dag har jeg ryddet op, gjort lejligheden ren, fået vasket en masse tøj 
og nydt dagen med en masse gode minder fra i går aftes. 
Nu da jeg endelig er færdig, vil jeg sætte mig ned med nogle mode blade og en kop te, 
og nyde de sidste timer der er tilbage af denne weekend.

No comments:

Post a Comment