Thursday, September 29, 2011

Do You Remember...

... that I mentioned my friend Kasper in yesterdays post?
Well, Kasper and I have only just met a couple of weeks ago, but we hit it off almost right away, 
and we've now become good friends who talks about everything from blogging to tea. 
Anyway, Kasper has a blog (only in Danish) that I really think you should check out. 
His blog focuses a lot about his life and his (well, one of them) passion for The World.
It's a really great blog, so if you do know how to read Danish, 
I really think you should check it out - and hey, while you're there, then why not become a follower?
I would really appreciate it if you would.
You can find his blog on KasperKay.dk
Have a great night, lovelies ♥
 
Kan I huske at jeg nævnte min ven Kasper i min blogpost fra i går?
Well, Kasper og jeg har først lige mødt hinanden for et par uger siden, 
men vi klikkede bare næsten med det samme, og vi er nu blevet gode 
venner der snakker om alt fra blogging til te.
Nåh men altså, Kasper har en blog som jeg virkelig synes I skulle tage at tjekke ud. 
Hans blog fokuserer mest på et ønske om en bedre Verden, men han skriver også indlæg 
om ting han oplever - og så tager han nogle super flotte billeder. 
Kaspers blog er sådan én man bare bliver i godt humør af, for han er simpelthen 
så positiv og har sådan et skønt syn på livet. 
Og hey, nu når du alligevel er der, hvorfor så ikke blive fast læser? Det vil gøre Kasper, mig og dig glad.
Du kan finde Kaspers blog på KasperKay.dk
Hav en skøn aften, alle I dejlige mennesker ♥

No comments:

Post a Comment