Saturday, September 24, 2011

YES! (H&M Discount Codes)

I've been looking at these oh so cute sailor shoes on H&M's 
website for so long now, but my size was sold out almost from the get go.
So as I was sitting and drinking my coffee and smoking a cigarette, 
surfing H&M's website, I came across the shoes once more.
As I clicked on the picture, just wanting to have a look at these lovelies, I saw it;
there they were, in my size and on sale! I just knew that this 
was my chance, so I immediately put them in the 
basket, and bought them right away.I know they might be a little out of season, 
but I really need a nice pair of red shoes,and I can still wear them 
for about a month or so, before the weather turns really grim.
With the discount codes 1304 for 5 off, and 9514 for another 25% off 
I only had to pay €8,6 // $11,6 // £7,53!

Do you love them as much as I do? Let me know; write a comment below.
Have a great Saturday, y'all


 
Jeg har kigget på disse åh så søde sailor sko fra H&M's hjemmeside i et stykke tid, 
men min størrelse har været udsolgt næsten lige siden de kom op på siden. 
Så da jeg sad og drak min kaffe og røg en cigaret, besluttede jeg mig for at 
kigge lidt på H&M's hjemmeside. Jeg så skoene, og da jeg i et stadie af begær
klikkede på billedet, blev jeg noget overrasket over at se at de nu var kommet i min størrelse
- og at de var på tilbud! Jeg vidste med det samme at dette var min chance, 
så jeg lagde dem i indkøbskurven og købte dem lige på stedet. 
Jeg ved godt at de ikke rigtig passer til den kommende sæson, men jeg mangler virkelig 
et par røde sko, og så er der jo stadig en måneds tid endnu inden vejret for alvor bliver slemt. 
Med rabatkoderne 1304 for 50 kr. i rabat og 9514 for endnu 25% rabat, 
endte det kun med at blive 64 kr.! 
Elsker I dem lige så meget som jeg gør? I så fald lad mig det vide 
- skriv en kommentar i feltet nedenunder. 
Hav en skøn lørdag, allesammen ♥

No comments:

Post a Comment