Friday, September 30, 2011

New Give Away

I've been thinking of doing a new give away for a long time, and now I really think it's time for it.
You have the chance to win a clutch from Asos and a matching scarf from Topshop.
The give away will be held when I reach 70 followers. 
So remember to tell all your friends about fat&fancy, 
and don't forget to keep checking in for new posts.
Have a great night, everybody ♥



Jeg har længe tænkt på at lave en ny give away, og nu synes jeg altså det er tid til den.
Du har chancen for at vinde denne clutch fra Asos og et matchende tørklæde fra Topshop.
Give away'en bliver holdt når jeg rammer de 70 faste læsere.
Så husk at fortælle dine veninder om fat&fancy,
og glem ikke at holde øje med bloggen for nye posts.
Hav en skøn aften, alle sammen

5 comments:

  1. How many are you at now? LOL! Stop holding my new purse hostage! Oooh, I love that clutch. Gorgeous! http://curvycanadian.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nøj, en lækker give away!

    ReplyDelete
  3. Hey CC:)
    I'm currently on 40 followers, and I'm sorry that I'm holding your new clutch hostage - I'm happy that you like it, and for your comment. Don't forget to check in at fat&fancy regularly:) Good luck in the give away :)

    Hej Budgetpigen:)
    Tak skal du have. Jeg synes helt sikkert også det er en rigtig fin give away, og jeg glæder mig til at afholde den. Tak fordi du kigger med. Har du forresten set at jeg har nævnt dig i en tidligere post?

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete
  4. Loving the orange, what killer picks. Congrats on making it to (almost) 50. Here's to 20 more! <3

    ReplyDelete
  5. Hey Maddie :)

    Thank you, you're too kind :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete