Wednesday, January 4, 2012

Outfit Of The Day: When You Need A Laugh

This Wednesday has been soooo good to me. 
This morning I woke up, drank some coffee, ate some breakfast 
and got ready for today's adventures. 
My makeup came out pretty good, so that put smile on my face.
But what really put me in a good mood was today's outfit. 
I have already told you that this particular outfit (or at least something like it) 
has been on my mind for quite some time now. 
So when I put it on this morning, I couldn't help feeling that it was just perfect :) 
Even though A LOT of people have been giving me the evil eye 
(they've glanced at my face, then at my legs, 
and then they've just given me a very hateful look),
I can't help feeling happy. 
Why should I care what other people think of my clothes, 
as long as I feel good and pretty in them? 
Although, now that I think of it, they might just have thought 
I was crazy with the whole 'bare legs and knee stockings' thing going on 
- I mean, it is, after all, January, for crying out loud. 
BUT if they could do it in the 60s, I figure I can do it today too, righ?
Besides, it wasn't cold at all :)
Anyway, school was great. The whole group was back together, 
and the good times were rolling. 
I've just come home to a warm and cozy apartment, made myself some coffee,
lit some candles and put an episode of Buffy in the DVD player. 
Now I'm gonna drink a banana smoothie, 
and then I'm just gonna sit back and let this day continue being great. 
See you, lovely people

 // Turtleneck: KappAhl // Knitted Scarf: KappAhl // Sunglasses: RetroSales //
 // Shorts: Asos Curve // Knee Socks: Asos // Shoes: Deichmann //

Denne onsdag har været såååå skøn. 
I morges stod op, drak noget kaffe, spiste lidt morgenmad 
og gjorde mig klar til dagens eventyr. 
Min makeup blev ret god, så det gav mig et smil på læben. 
Men det der virkelig gjorde mig i godt humør var dagens outfit. 
Som jeg allerede har fortalt jer, har jeg haft dette outfit 
(eller ihvertfald noget lignende) i tankerne i et pænt stykke tid nu. 
Så da jeg tog tøjet på i morges, kunne jeg ikke 
undgå at føle, at det bare var helt perfekt :) 
Selvom EN HEL MASSE mennesker har givet mig 'the evil eye' i dag 
(de har kastet et blik på mit ansigt, derefter mine ben,
hvorefter de bare virkelig har skulet til mig),
kan jeg ikke lade være med at være i godt humør. 
Hvorfor skulle jeg gå op i hvad andre mennesker tænker om mit tøj, 
så længe jeg føler mig fin og godt tilpas i det? 
Selvom... hmm... nu når jeg tænker over det, 
kunne det godt være de bare syntesjeg var skør, 
eftersom jeg havde bare ben og knæstrømper på i januar. 
MEN hvis de kunne gå sådan klædt i 60'erne, kan jeg vel også i dag, right? 
Og det var faktisk slet heller ikke koldt :)
Nåh, men skolen var super. Hele gruppen var samlet, 
og vi havde det enormt sjovt og fik grinet en masse. 
Jeg er lige kommet hjem til en dejlig varm og hyggelig lejlighed;
jeg har lavet kaffe og tændt stearin lys, samt sat en Buffy episode i DVD afspilleren. 
Nu vil jeg lave mig selv en banan smoothie, 
og så vil jeg bare læne mig tilbage og lade denne dag fortsætte med at være herlig. 
Vi ses, dejlige mennesker

6 comments:

  1. Du skal slet ikke tænke på, hvad andre mennesker synes om dit tøj - for WOW ! Jeg er vild med det :D det er virkelig flot!

    //CE

    ReplyDelete
  2. Hej CE :)

    Ih tusinde tak skal du have :D Jeg er også helt vild med dette outfit - faktisk er det nok et af mine yndlings lige pt :) Tak for din søde søde kommentar :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete
  3. Du ser fabelagtig ud! Årh og Buffy!, har bare har lyst til at se den serie i flere uger!! :-)

    KH

    ReplyDelete
  4. Hey DS :)

    Ih tusinde tak - det er skønt at få bekræftet hvad man selv går og tror :)

    Åh jah det er altså også en SKØN serie. Jeg er næsten færdig med 3. sæson, og så gælder 4., hvor Spike endelig bliver en regular - han er så herlig :D

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete
  5. Love, love, love! Du ser fantastisk ud! :D

    ReplyDelete
  6. Hej Lisa

    Ih tusinde tak, hvor er du bare skøn og sød :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete