Saturday, January 28, 2012

Outfit Of The Day: Rum and Coca Cola

... that's what's this Saturday night is all about for me - well, minus the Rum ;) 
Cause I'm going to a concert with my all time favorite Danish band, Spleen United. 
I'm going with my old and best friend from my 'young years' haha. 
I can't count how many times we've been to a Spleen United concert around the country. 
And well, tonight we're going again! 
Now, I say 'concert' - it isn't actually a concert. 
As I've already told you, I won the tickets to this event -
I participated in a competition on Facebook, and I was lucky to win two tickets to the show. 
And when I say show, I mean 'Listening Session' 
- yes, there might be a better word for it, 
since this is very loosely translated from Danish to English :) 
 Anyway, the thing about it is, that we're going to the Danish Planetarium, 
get some beers (water//Coca Cola//whatever for me) and then find our seats. 
Then Spleen's new album is put on, and we're "just" gonna sit and listen to it. 
But theres a lot of advantages. First of all, we select few who have won tickets, 
are some of the first fans that gets to listen to the new album. 
Second, there's supposed to be this fancy light show and stuff. 
I'm really exited, and now I just have to wait until 6 o'clock, 
where I'm gonna take a cab to the train station,
then take a train to Copenhagen, and then meet up with my friend.
So I know I'm gonna have a great night, and I wish you all the same :)
See you tomorrow, everybody

 // Shirt: KappAhl // Mini Skirt: Dorothy Perkins // Knee Socks: Asos //
 // Bag: Friis & Company // Wedges: Bianco //

 Rom og Coca Cola, det er dét min aften skal handle om - well, minus rom, haha :)
For jeg skal nemlig til koncert med mit yndlings band, Spleen United.
Jeg skal mødes med min bedste veninde fra 'mine unge år' haha.
Jeg kan simpelthen ikke holde styr på hvor mange gange hun og jeg har 
været til Spleen koncerter rundt omkring i landet. Og jah, nu skal vi så af sted igen :)
Nåh, men nu siger jeg 'koncert' - det er det jo egentlig ikke.
Som jeg allerede har fortalt jer, har jeg vundet billetterne til i aften
- jeg deltog i en konkurrence på Facebook, og var så heldig at vinde.
Men det er som sagt ikke en 'rigtig' koncert - det er en lytte session. 
Det vil sige, at vi tager ind til Planetariet, får os en øl 
(eller Cola//vand//whatever til mig) og finder derefter vores pladser. 
Det nye Spleen album bliver så sat på, og så skal vi egentlig 'bare' sidde og høre musikken. 
Men der er jo en masse fordele! Her er to:
Den første fordel er, at vi få der har vundet billetter til denne lytte session, 
er nogle af de første fans der kommer til at høre den nye musik. 
Den anden fordel er, at der skulle være et fuldstændig vildt lysshow imens vi hører musikken.
Jeg glæder mig helt vildt, og kan næsten ikke vente til klokken bliver 18, 
så jeg kan tage en taxa op til Roskilde Station, hvorefter jeg skal tage et tog 
til København og mødes med min veninde. 
Så jeg ved at min aften bliver fed, og jeg håber jeres bliver lige sådan :) 
Vi ses i morgen, allesammen

2 comments:

  1. Ih, det lyder super fedt!! Er slet ikke misundelig! (kun en lille smule! ;)). Håber i får en kanon god aften!

    //Maria Bach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Maria :)

      Ih tak hvor er du sød. Det var en mega fed oplevelse, og jeg kom hjem med den nye plade i tasken. Det var en super fed aften !

      //Natalie Madeleine

      Delete