Tuesday, January 31, 2012

New In: Thrift Store Purchases

Today I went to a local thrift store with my gran. 
I've always loved thrift stores ever since I was a teenager. 
They are great places to find small treasures for almost no money.
So I was kinda exited to go today, since I've never been to the one we were in today. 
At first I took a couple of rounds round the store, glancing at different things. 
But when I started to 'look in the corners' I found a lot of great things. 
Like these old records. 
Normally I always check out the record section in thrift stores,
but I almost never find any good records. 
But today was an extraordinary exception, since I found 5! 
Actually, I found 10, but I had to sort out the bunch a little. So I ended up with these 5 :) 
I love love love playing old records; I can't figure out why they went out of style so long ago. 
I mean, just the scratchy noise they make when you play them - wow - really takes you back to the 60s :) Another great purchase I made today was this lady bag from the early 60s. 
I love love love it; it has a great look, a great size, and it's in great condition. 
All in all I think I came home with some pretty good stuff, and I'm definitely going back next month :) 
How's your day so far? 
 See you, guys








I dag var jeg i en dejlig genbrugs butik sammen med min mormor. 
Jeg har altid elsket genbrugs butikker lige siden jeg var en pure ung teenager, haha. 
Sådanne nogle butikker er perfekte at finde små skatte i for næsten ingen penge. 
Så jeg havde glædet mig ret meget til i dag, siden jeg aldrig har besøgt den vi var i i dag.
Til at starte med tog jeg lige et par runder i butikken, hvor jeg hurtigt kiggede lidt rundt.
Men da jeg først begyndte at kigge rundt omkring i hjørnerne, fandt jeg en masse fede ting. 
Som fx disse gamle plader. 
Normalt kigger jeg altid alle pladerne i plade sektionen igennem, 
men jeg synes virkelig det er længe siden jeg rent faktisk har fundet nogle gode. 
Men det gjorde jeg i dag - hele 5! Faktisk fandt jeg 10, men jeg blev 
nødt til at sortere lidt i dem, og endte altså så med disse 5 :) 
Jeg elsker elsker elsker gamle plader; jeg fatter simpelthen ikke hvorfor de ikke bliver brugt mere. 
Jeg mener, bare den dejlige knasende lyd når man afspiller dem - wow - 
det tager mig virkelig tilbage til 60erne :) 
Et andet kup jeg gjorde i dag, var denne skønne taske fra de tidlige 60ere. 
Jeg elsker elsker elsker den; den er super fin, har en god størrelse og så er den i virkelig god stand. 
Jeg måtte kun af med 124 kr. for det hele, så alt i alt synes jeg egentlig, 
at jeg kom hjem med nogle vildt gode ting i dag, 
og jeg tager helt sikkert ud i butikken igen i næste måned for at se om de har fået noget nyt :) 
Hvordan går jeres dag i dag? Vi ses

2 comments:

  1. Tasken er SÅÅÅ fin ;o) Glæder mig til at se den "in action"

    Er ny læser af din blog og jeg synes den er super spændende og jeg elsker når der er nye indlæg.

    Kig evt forbi min meget nyoprettede blog hvis du lyster ;-)

    http://livets3m-er.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Mmmmalou :)

      Fedt du er ny her, du skal være så hjertelig velkommen :) Det er altid SÅ skønt at høre fra nye læsere :)
      Jeg kigger straks forbi din :)

      //Natalie Madeleine

      Delete