Friday, January 27, 2012

Killer Nails

Hi again :) Just a quick and last post for tonight. 
I wanted to show you my nails for tomorrow. 
I'm going to Copenhagen to a concert with my favorite band, 
and I did my nails tonight, so all I have to do tomorrow is take a shower 
and put on my makeup and of course pack my (new) bag.
I promise I'll do a OOTD post tomorrow, but now I must skidaddle :) 
Night night, lovelies


Hej igen, allesammen :) Lige en hurtig og sidste post her til aften. 
Jeg ville lige vise jer mine negle, som jeg har ordnet til i morgen, 
hvor jeg jo skal til koncert i Planetariet i København.
Jeg ordnede negle her til aften, så alt er klart til i morgen. 
Det eneste jeg så egentlig skal i morgen, er at gå i bad og lægge makeup, 
samt pakke min (nye) taske. 
Jeg lover jer at lave en lille OOTD post inden jeg tager af sted i morgen :)
Men jeg smutter igen. 
Nat nat allesammen

No comments:

Post a Comment