Monday, January 16, 2012

Outfit Of The Day: Judy In Disguise

This is my 301 post. It's kinda crazy how time just flies by,
and suddenly you have 102 followers and have written 300 posts :)

Anyway, today has been super super super great. 
I've laughed so hard, and I'm sittin' here smiling, 
when I think of all the funny moments that has happened today. 
The day started out with Maria stopping by for some morning coffee. 
A little over an hour later, we drove to school, where we met up with the gang. 
We've all had the best time, just chattin' and laughing :)
After school, I took the bus home, and when I got home 
I managed to take some pictures of today's outfit. 
I think I took over 20, and yet none of them came out very good. 
So you have to bear with the bad picture ;) 

Anyway, as you've probably already figured out, this is what I wore today. 
but I haven't come around to wearing it. 
I really like it, and it has a great 60s vibe to it, which I really love. 
I would have worn it with just some knee socks, but it's a wee bit short for that, 
so I chose to wear some leggings with it. 
However, I just ordered a mini skirt from Dorothy Perkins 
with the discount codes I posted the other day, 
and I think that the tunic shirt + mini skirt combined with some 
black knee stockings could look really good. 

So that's my day. How was yours? :) 
See you tomorrow, lovelies

 // Tunic Sort: KappAhl // Leggings: Evans // Bracelet: H&M // Shoes: H&M //
 // Sunglasses: RetroSales //

 Dette er min post nummer 301. Det er lidt mærkeligt hvordan tiden bare flyver af sted, 
og pludselig har bloggen 102 followers og man har skrevet 300 posts. 
Nåh men i dag har været super super super herlig. 
Jeg har simpelthen grint så meget, og jeg sidder og smiler når jeg tænker
tilbage på alle de sjove stunder gruppen og jeg har haft i dag.
Dagen startede godt ud med at Maria kom forbi til morgen kaffe.
Efter en lille time kørte vi til skolen, hvor vi mødtes med gruppen. 
Vi har alle sammen bare haft det sååå sjovt med at grine og hygge :)
Efter skole tog jeg bussen hjem, og da jeg kom hjem lykkedes det mig
at taget 'et par' billeder af dagens outfit.
Jeg tror jeg tog over 20 billeder, men ingen af dem blev særlig gode. 
Så I må prøve at se bort fra... jah, lidt det hele faktisk, haha ;)

Nåh, men som I nok alle har regnet ud nu, var dette hvad jeg havde på i dag.
Blusen købte jeg i Sverige for et par uger siden, 
men jeg har simpelthen ikke fået taget mig sammen til at have den på endnu,
da der har været så meget andet godt :)
Jeg er ret glad for denne bluse, og jeg er helt vild med den 60er vibe den har.
Jeg ville egentlig have haft kun den på og så nogle knæ strømper,
men det er den altså liiiiiige lidt for kort til, haha :)
Men her den anden dag bestilte jeg et mini skirt hos Dorothy Perkins,
hvor jeg brugte de rabat koder jeg postede den anden dag.
Jeg tror at blusen + mini skirtet, kombineret med et par 
sorte knæ strømper kunne være et rigtig fint look, 
men generekt glæder jeg mig ret meget til mini skirtet kommer med posten, 
da jeg virkelig mangler et, og det kunne se godt ud 
til mange af de bluser jeg allerede har.

Så det var min dag på skrift. Hvordan var jeres? :)
Vi ses i morgen allesammen

No comments:

Post a Comment