Tuesday, January 17, 2012

Outfit Of The Day: The Stroll

Tuesday is always a good day for me.
I have the day off from school, so Tuesday is usually the day I take care 
of some of the things that needs to be done a home. 
Today was no exception, as I needed to do some grocery shopping.
Last weekend I discovered a 'new' grocery store in my neighborhood 
- and when I say 'new' I mean 'a shop that's been there for many years, but I only just discovered' ;)
But when I took a stroll last Saturday, I discovered the grocery store, and decided to walk in. 
I discovered they have a whole section of organic products, 
so I decided to come back with my wallet during this week. 
There's a nice shortcut which goes around a small lake, 
so I hopped in my leopard wellies and enjoyed the weather while I was at it. 

But before I left, I managed to take some pictures of today's outfit. 
Well, 'outfit' is maybe a bit much, since it's just a simple black shirt and a pair of black jeans. 
But the jeans are brand new. I got them in the mail yesterday, and they just fit fantastic. 
Plus, they were really really really cheap, since they were in Littlewoods' final sale. 

Anyway, that was the 'chore' for today 
- well, I still got some homework to do, but that'll have to wait until tonight :) 
Remember to stop by the blog later, cause I'm gonna show you my new 
collar that I got in the mail from Romwe today. 
See you later, lovelies

 // Shirt: Lindex // Jeans: Littlewoods //
 // Sunglasses: RetroSales //

 Tirsdag er altid en god dag for mig
Jeg har nemlig fri fra skole om tirsdagen, så jeg bruger normalt denne fridag på 
at ordne et par ting der skal gøres herhjemme.
I dag var ingen undtagelse, eftersom jeg skulle handle ind.
I weekenden opdagede jeg en 'ny' butik i mit nabolag
- og når jeg siger 'ny' mener jeg 'en butik som har ligget her i flere år,
men som jeg først nu har opdaget' :)
Men altså, da jeg var ude og gå tur i lørdags, 
opdagede jeg butikken, og besluttede mig for at gå ind.
Det viste sig at de har en hel afdeling med økologiske produkter,
så jeg satte mig for at vende tilbage med min pung i løbet af denne uge.
På vej til butikken kan man tage en fin lille smutvej, som går rundt om en sø,
så jeg hoppede i mine leopard gummistøvler, og nød den dejlige udsigt på vejen.

Men inden jeg smuttede ud af døren, fik jeg lige taget et par billeder af dagens outfit.
Well, 'outfit' er måske så meget sagt, da det egentlig bare er
en simpel sort bluse, og et par sorte jeans.
Men jeansene er helt nye! Jeg fik dem med posten i går, og de sidder bare godt.
Og så var de virkelig virkelig virkelig billige, eftersom de var på udsalg hos Littlewoods.

Nåh, men det var så dagens gøremål 
- eller, jeg har stadig lidt lektier liggende, men dem ordner jeg i aften :)
Husk at stoppe forbi bloggen senere, for der vil jeg vise jer min nye krave,
som jeg fik med posten fra Romwe i dag.
Vi ses senere, dejlige mennesker

2 comments:

  1. nice outfit :) i also really love the picture editing, the photos are wonderful !

    ---
    mariafashion93.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hey maria :)

    Thanks so much - and thank you, I find that the pictures comes out great with this particular editing ;)
    Thanks for your comment :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete