Sunday, December 11, 2011

Sunday Summary

This week has been super great, filled with happy times and good memories. 
Monday we had the day off from History, so we could do the finishing touches on our papers. 
Fortunately I wrote my paper a couple of weeks ago, 
so I just relaxed and watched some Christmas movies.

Tuesday I met up with Marie, so we could prepare a presentation 
for Thursdays Social Studies class. 
When we were done, we went to a cosmetics store, 
where I bought a round brush for my ‘new’ hairstyle.

Wednesday we finally had to go to class and turn in our history papers. 
We thought we had the rest of the day off to just sit and chat, 
but our teacher decided we should watch a super boring movie about Columbus.
However, it was still great to see the others one last time before the holiday.

Thursday I thought I was going to Social Studies, 
but it turned out that the lesson was cancelled. 
And with that, my Christmas holiday started. 
So I invited Kasper to come by, and we had so much fun. 
We actually decided to spend New Years together, 
so I’m gonna cook (let’s see how that turns out, haha)
and then we’ll just chill and watch the fireworks together.

Friday I met up with my mother for lunch and some shopping. 
She bought me a shirt with bird print, and also a sand colored cardigan that I just love
I’m gonna show it to you next week :) 
Speaking of next week; there probably won’t be so many OOTD posts, 
since I’m gonna spend most of the time in my jammies, haha. 
I do, however, have a few plans for next week, so I promise you at least one OOTD post :)

How was your week?

 Here's me in my jammies - a little preview for the upcoming week, haha :)

Denne uge har været super skøn, fyldt med glade tider og gode minder. 
I mandags havde vi (endnu engang) fri fra historie, så vi kunne færdiggøre vores opgave. 
Heldigvis skrev jeg min for et par uger siden, så jeg slappede bare af og så et par julefilm.

Tirsdag mødtes jeg med Marie, så vi sammen kunne forberede vores fremlæggelse i samfundsfag til torsdag. Da vi var færdige smuttede vi lige hurtigt ned i Matas (noget Marie og jeg ofte gør), hvor jeg købte en rund børste til min ’nye’ frisure.

Onsdag skulle vi så endelig møde til historie så vi kunne aflevere vores opgaver. 
Vi havde regnet med at vi fik resten af timen til at julehygge og snakke, 
men vores lærer havde desværre besluttet sig for, at vi da lige skulle se en film om Columbus
– den var virkelig kedelig. 
Men men men, det var stadig skønt at se de andre en sidste gang inden jul og ferie.

Torsdag troede jeg at jeg skulle til samfundsfag, men det viste sig at lektionen var aflyst. 
Dermed begyndte min juleferie, og for at fejre det inviterede jeg Kasper forbi. 
Vi havde det super sjovt, og vi besluttede os faktisk for at holde nytår sammen. 
Så jeg skal lave mad (lad os nu se hvordan det ender, haha), 
og så skal vi bare slappe af og se fyrværkeri klokken tolv.

I fredags mødtes jeg med min mor i byen. 
Vi spiste lidt frokost og fik shoppet lidt, og hun købte mig faktisk to ting; 
en fin fin fin bluse med svale print, og en dejlig stor sand farvet strik cardigan, som jeg virkelig elsker
Jeg skal nok vise jer den i den kommende uge. 
Apropos den kommende uge, så kommer der nok ikke så mange OOTD posts, 
siden jeg jo har ferie, og har tænkt mig at spendere det meste af tiden i nattøj, hihi :)
Men jeg har dog et par aftaler, så I skal nok få i hvert fald en OOTD post :)

Hvordan har jeres uge været?

No comments:

Post a Comment