Tuesday, December 20, 2011

Outfit Of The Day: Hats Off To Larry

Tonight I was going to my grandma's for some good eatin' and a nice time.
My grandmother is such a great cook, and whenever I'm at her place,
I just eat and eat and eat, haha. But I work out every day, so sometimes it's okay to pig out a bit ;)
Anyway, we talked a lot about when she was young in the 60's, 
and I got a lot of styling tips on hair and makeup. 
I love love love hearing about her younger days in the 60's. 
I couldn't be in more of a good mood :) 
Tonight I wore a very simple outfit - all black. 
And then I wore my new scarf from Romwe. 
I saw it on my blogger style icon Marlenka from the blog The Girl Never Gets Older.
She have been wearing the scarf in some of her posts, 
and when I found it on the net, I bought it straight away. 
If you, like me, have a love for vintage clothing, Romwe is just the site for you. 
Everything is very nice and cool, and the prices ain't bad 
- and the delivery is free. 
So now go and shop shop shop

 // Shirt: Lindex // Leggings: Evans // Shoes: H&M //
// Scarf: Romwe //

 I aften skulle jeg ned og spise hos min mormor. 
Min mormor er sååå god til at lave mad, og hver gang jeg er nede hos hende, 
spiser jeg simpelthen så meget - men okay, jeg træner hver dag, 
så indimellem må man altså godt pig out, haha ;) 
Nåh, men vi snakkede en hel masse om dengang hun var ung i 60'erne, 
og jeg fik en hel masse gode tips til tøj, hår og makeup. 
Jeg elsker elsker elsker at høre om hendes ungdom i 60'erne, 
og mit humør kunne simpelthen ikke være bedre lige nu :) 
Her til aften havde jeg et meget simpelt outfit på - helt sort. 
Og så havde jeg mit nye tørklæde på fra Romwe.
Jeg så det på mit blogger stil ikon Marlenka fra bloggen The Girl Never Gets Older
Hun har haft tørklædet på i et par af hendes posts, 
og da jeg endelig fandt det på nettet, købte jeg det lige med det samme. 
Hvis du som jeg, har en forkærlighed for vintage stilen, så er Romwe liiiige siden for dig.
De har en masse vintage tøj som er super smukt//cool//hvad end man nu leder efter, 
og priserne er super gode - og der er gratis levering, på trods af at det er en Amerikansk side. 
Så shop shop shop

No comments:

Post a Comment