Wednesday, December 14, 2011

Outfit Of The Day: Let It Snow

Today I got so sick of looking at my self in the mirror. 
My hair was flat, my skin was pale, and my clothes... well, they were sweats. 
I haven't worn makeup since Thursday, and I just felt so... blah
So I got up, took a shower, put on some makeup, and changed my clothes to something a little nicer.
I'm not going anywhere or something like that. I just wanted to look nice, haha.

Ho ho ho, ten days till Christmas. 
Are you exited? And do you have any snow? 
Here in Denmark, it's beginning to looking a look a lot like 
(unfortunately not Christmas, but) Autumn. 
But nothing can kill my Christmas spirit, 
so I'm gonna sit down with a cup of coffee and the newest
Christmas episodes of Glee and The Simpsons. 
Have a nice day, everybody

 // Top: H&M // Polka Dot See-Through Top: H&M //
 // Harem Pants: Sisters //
   
I dag var jeg simpelthen så super træt af at glo på mig selv i spejlet. 
Mit hår var fladt og fedtet, jeg var lig-bleg, og mit tøj... 
well, det var jogging bukser og en gammel T-shirt.
Jeg har ikke haft makeup på siden i torsdags, og jeg følte mig simpelthen bare så... kedelig
Så jeg rejste mig fra sofaen, tog et brusebad, lagde makeup og skiftede tøj til noget lidt pænere. 
Jeg skal ikke nogle steder hen eller noget i den stil. 
Jeg havde bare lyst til at se lidt mere præsentabel ud, haha. 

Ho ho ho, nu er der kun 10 dage til jul. Glæder I jer?
Er jeg den eneste der har det lidt ambivalent omkring emnet sne? 
Jeg kunne ekstremt godt tænke mig at der snart kommer noget sne, så det hele bliver lidt mere julet.
Men på den anden side gider jeg heller ikke at have en vinter som sidst, 
hvor sneen blev liggende i flere måneder. 
Hvad mener I; skal vi have sne i år? :) 
Nåh, men sne eller ej, intet kan ødelægge mit julehumør, 
så nu vil jeg sætte mig ned med en kop kaffe og se de nyeste jule afsnit 
af Glee og The Simpsons. 
Hav en rigtig dejlig dag, allesammen

1 comment:

  1. Wooooowww...wonderful pictures! :-)
    Maybe you’ll have time to visit my blog :)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball on Bloglovin and My Facebook Page

    ReplyDelete