Saturday, December 3, 2011

Outfit Of The Day: Baby It's Cold Outside

It sure is gettin' colder here in Denmark - unfortunately no snow (yet?). 
I'm hoping for a white Christmas, cause there's nothing better than opening presents on Christmas Eve, 
and looking outside the window at a snow covered landscape. Well, here's to hoping! :) 
Tonight I'm going to my grandmother's for a great big Christmas feast. 
I love the smell of a Christmas ham; it reminds me of when I was a little child, 
playing with my toys in the kitchen, while my mum was hard at work with the Christmas dinner. 
Anyway, I know I've showed you this outfit a couple of months ago, 
but I still thought that I'd share it with you today. 
After all, the red color is so Christmasie. 
As you can gather from this post, I've really caught the Christmas spirit :) 
How about you? What do you do to get in the mood for Christmas?  

 // Cardigan: Asos Curve // Top: H&M //
 // Leggings: Evans // Belt: Evans //

Det er sandelig ved at blive småkoldt her i lille Danmark - men desværre ingen sne (endnu?). 
Jeg håber vi får hvid jul, for der er simpelthen ikke noget bedre 
end at pakke julegaver op, mens sneen langsomt daler ned udenfor. 
Tilgengæld håber jeg ikke, hvis vi nu får sne, at det så bliver liggende i mange måneder 
- puha det er så deprimerende når der ligger en bunke sortgrå sne ved hvert fortorv. 
Nåh, lad os håbe på en hvid jul og efterfølgende snefri måneder ;) 
I aften skal jeg over til min mormor og spise flæskesteg, 
brune og hvide kartofler, rødkål og masser af sovs. 
Jeg elsker elsker elsker duften af flæskesteg; 
det får mig altid til at tænke på dengang jeg var en lille pige 
og legede med mit legetøj i køkkenet, mens min mor var i gang med jule middagen. 
Forresten ved jeg godt at jeg viste jer dette outfit for et par måneder siden, 
men jeg syntes stadig jeg ville dele det med jer igen i dag. 
Det er jo, trods alt, en meget julet cardigan :) 
Som I nok kan regne ud fra denne post, er jeg virkelig i julehumør. 
Hvad med jer? Hvad gør I for at komme i julestemning?  

2 comments:

  1. so cute! I love this outfit!

    I just found your blog and I'm loving you!!!

    Olivia :) x
    Wait Until The Sunset

    ReplyDelete
  2. Hey Olivia :)

    Wow thanks, you don't know how much that means to me - thank you thank you thank you :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete