Thursday, December 22, 2011

Outfit Of The Day: Driving Home For Christmas

Today I'm going home to my parents for Christmas. 
My dad is coming by after work to pick me, and my heavy load of suitcases up.
My parents live a couple of hours away, and I actually haven't been home in 4 years. 
Wow, I didn't even realize it's been that long. 
I'm really exited to come home to 'my old turf' haha. 
Today I went for a little bit of a 60s vibe with the hair, and a very simple outfit for the day. 
The rest of my family aren't coming until Saturday, 
so now I'm just exited to get home for some good old fashion holiday happiness. 
Are you going home for Christmas?

// Cardigan: H&M // Shirt: Evans //
//Jenas: Evans // Shoes: H&M //

I dag skal jeg hjem til mine forældre, hvor jeg også skal holde jul. 
Min far kommer og henter mig og alle mine tunge og tæt pakkede tasker efter arbejde. 
Normalt går jeg aldrig totalt amok når jeg pakker, men den 25. kører mine frældre og jeg 
til Sverige, hvor vi skal blive helt til den 1. januar. Så jeg har rimelig meget bagage med, haha. 
Mine forældre bor nede på Falster, og nu når jeg sidder og regner sammen, 
har jeg faktisk ikke været dernede siden jeg flyttede fra kollegiet. 
Det er alligevel 4 år siden! Wow, det er pænt lang tid siden jeg har været 'hjemme hos de gamle' haha. 
Men jeg glæder mig nu alligevel ret meget til at komme hjem til mit gamle 'hood' haha ;) 
I dag gik jeg efter et klassisk outfit, men med en snært af 60'er vibe med det store og høje hår. 
Resten af min familie kommer ikke før lørdag, 
så nu glæder jeg mig bare til at komme hjem og julehygge med de gamle. 
Hvad med jer; skal I hjem til jul?

No comments:

Post a Comment