Tuesday, December 27, 2011

Killer Nails

As you can see, there's some (small) changes to the blog. 
If you look to your left, you can see I've changed some of the
'Welcome' writing, and the stuff about myself. 
And then the backgrounds new, and the dates of my posts now matches
the cute little hearts I make in every post. 
So that's about it - not much, but still something :) 
Tonight I couldn't sleep, so I decided to do my nails. 
My mother gave me this nail polish for Christmas. 
Normally I'm not into baby blue (other than on Cadillacs),
but it looked so cute and fun, that I decided to try it out tonight. 
The nail polish is from IsaDora and is called 624 'Baby Blue'. 
I do realize that it looks more like a mint-green color, but I assure you, it is baby blue ;) 
And also; I know there's a lot of nail polish outside the nail, but in my defence, 
it's quite dar in my room here in Sweden, and I (of course) forgot the nail polis remover 
- oh well, it's okay, haha.
Tomorrow (or actually later today, haha) I think I'll do an OOTD post, but I'm not sure. 
But make sure to check fat&fancy - just in case ;) 
Night night lovelies


Som I kan se, er der et par ændringer til bloggen her til aften. 
Hvis I kigger til venstre, kan I se at jeg har ændret lidt i 'Welcome' teksten, 
samt dér hvor jeg har skrevet lidt om mig selv. 
Og så er baggrunden ny, plus at datoerne på mine posts har fået samme farve 
som de fine små lyserøde hjerter jeg laver i hvert indlæg. 
Det er sådan set det - det er ikke meget, men lidt har også ret :)
Her til aften kunne jeg ikke sove, så jeg besluttede mig at ordne negle.
Min mor gav mig denne neglelak til jul. 
Normalt er jeg ikke så meget til baby blå (andet end på Cadillacer), 
men jeg syntes den ser så fin og sød ud, at jeg tænkte jeg ville prøve den her til aften. 
Neglelakken er fra IsaDora og hedder 624 'Baby Blue'. 
Jeg ved godt at den her på billedet ser mere mintgrøn ud, men jeg forsikrer jer; den er altså baby blå :) 
Og så ved jeg også godt at der er ret meget neglelak ved siden af neglene, 
men til mit forsvar er der ret mørkt her i mit værelse i Sverige,  
og jeg har glemt neglelak fjerneren - men pyt skidt, det hele går jo nok :)
I morgen (eller faktisk senere i dag, haha) tror jeg nok at jeg laver en OOTD post, 
men jeg er stadig ikke helt sikker. 
Men prøv alligevel at kig forbi fat&fancy - bare for en sikkerheds skyld ;) 
Nat nat, allesammen

No comments:

Post a Comment