Monday, May 21, 2012

Romwe Discount Code

Hey guys :)
I just wanted to let you know that there's two new discount codes on the market.
This time they are for Romwe.
I don't know if you know Romwe - if you don't, then I really think you should pay their website a visit.
Romwe has a lot of street wear, jewellery, shoes and accessories.
Just this weekend I bought a new bag from them
(and yes, I'm kicking myself for not waiting a couple of days so I could've used these codes;),
and I simply can't wait till it gets here.
Furthermore Romwe has low prices and free world wide delivery.
And with these discount codes you'd be crazy not to buy something ;)
The codes ends May 31, 2012.

1. $7 cash discount code: ROMWE7
2. 20% discound code: ROMWE20% 


Hey guys :)
Jeg ville bare lige lade jer vide at der er to nye rabatkoder 'på markedet' haha.
Denne gang er de til Romwe. Jeg ved ikke om I kender Romwe
- hvis I ikke gør synes jeg virkelig I skulle tage at kigge forbi deres hjemmeside.
Romwe har en masse street tøj, smykker, sko og accessories.
I denne weekend købte jeg faktisk en mega fed retro taske hos dem
(og jo, jeg ærgrer mig ekstremt meget over at disse rabat koder kom i dag:),
og jeg glæder mig så meget til den kommer med posten.
Romwe har meget lave priser og gratis levering world wide,
så det ville være lidt skørt hvis I ikke udnytter disse koder, og forkæler jer selv med en lille sommer gave ;)
Koderne holder op med at virke den 31. maj 2012.

1. $7 rabat kode: ROMWE7
2. 20% rabat kode: ROMWE20% 

No comments:

Post a Comment