Tuesday, May 1, 2012

For The Danish Lads And Ladies: Ellos Rabat Koder

Jeg får kataloger fra Ellos, og indimellem er jeg (og dermed også I) så heldige at få nogle dejlige rabatkoder.
I sidste uge fik jeg et nyt katalog fra Ellos, og inden i var der en rigtig fin rabatkode
til når man handler på deres hjemmeside eller i deres katalog.
Koden giver 30% rabat på den dyreste vare, og yderligere 25% på resten af bestillingen.

Koden er: 251006

Der er dog et par enkelte ting ved denne kode:
  • Koden gælder på nybestillinger ved mindst 200 kr. efter fratrukket rabat
  • Koden kan kun bruges én gang pr. kundenummer
  • Koden kan ikke kombineres med andre rabatkoder
  • Koden gælder til og med den 14. juni 2012
Det er jo slet ikke ringe med sådan en rabat kode, så jeg håber I kan bruge den til noget
- og glem ikke at fortæl mig hvad I køber ;)


No comments:

Post a Comment