Saturday, May 26, 2012

Just Another Night With The Company Of Music, Cake and Coffee

Hey you guys :)
I just have a little information for you, regarding the blog over the next month or so.
You see, for the next month I'm going to be buried in notes.
My exams are at the end of next month, and I'm already starting to get pretty nervous.
I normally do okay at exams, but I always get myself worked up
- and then most times, it turns out it was all for nothing :)
But I believe it's normal (and healthy) to get a little dose of nerves.
Anyway, for the next couple of weeks, I'm spending most of my days with books
and notes spread out all over the floor - or lawn.
I'm actually in Sweden again, and I'm staying here for the next 10 days.
But I'm gonna spend most of the days catching up on Social Studies notes, before the exams...
...but that doesn't mean I can't lie on a blanket in the yard, getting a nice tan all the while ;)
Anyway, basically that's where most of my attention will be focused at.
So I don't think there'll be that many OOTD posts for the next couple of weeks.
I don't plan on blogging that much, but if I know myself just a little bit, there will be a post or two
- blogging is such a nice way to relax, haha :)

Today I spend a couple of hours getting all of my notes in order, so I can begin reading tomorrow.
But for now, I'm just gonna enjoy a little R 'n' R before it all starts.
Just now I'm sitting upstairs in bed, drinking coffee and listening to music,
and in about 10 minutes I'm sitting down with my dad to watch Eurovision.
Not normally something I'm into, but for the past couple of months, whenever I was in Sweden,
there would always be something about Melodi Festivalen (Sweden's song contest)
and I would spend a couple of hours following the festivities, and suddenly I was hooked, haha :)
Anyway, some of you might know, that tonight is the finals of Eurovision.
So In about 30 minutes I'm gonna sit down with a cup of coffee and a piece of cake,
and just enjoy the rest of the night :)
Hope all of you are gonna enjoy this lovely night - maybe even with Eurovision? :)
Who are you voting for? :)

See you all tomorrow, superstars, for a new Sunday Summary


Hey dejlige mennesker :)
Jeg har lige en lille smule information til jer, som handler om bloggen her over den næste måneds tid.
Ser I, over de næste par uger vil jeg være begravet i noter fra samfundsfag.
Mine eksamener er i slutningen af næste måned, og jeg er allerede ved at være godt nervøs.
Jeg plejer at klare mig okay godt til eksamener, men jeg får altid kørt mig selv helt op af nervøsitet
- for så (for det meste ihvertfald) at finde ud af at det hele var spildt energi :)
Men jeg tror at det er normalt (og sundt) at blive lidt nervøs i disse situationer.
Nåh men altså, over de næste par uger kommer jeg til at bruge det meste af mine dage på
at læse i bøger og bladre i noter, som kommer til at ligge spredt ud over hele gulvet - eller græsplænen ;)
Jeg er nemlig i Sverige igen, og jeg skal være her de næste 10 dage.
Men jeg skal bruge dagene på at læse op og blive klogere inden eksamen, haha :)
Men det betyder jo ikke nødvendigvis at jeg skal gøre det indendørs.
Vi har en lækker have heroppe i Sverige, så jeg tror jeg at jeg i morgen smører mig ind i solcreme,
fylder min Klean Kanteen med vand og sætter mig op på vores lille terrasse med computer, bøger og noter :)
Så får jeg måske en fin gylden farve efter et par dage :)
Anyway, det er ihvertfald eksamenslæsning, som der kommer til at fylde mest i mit hoved de næste par uger.
Så jeg tror desværre ikke der kommer så mange OOTD posts her på bloggen.
Men jeg skulle dog kende mig selv meget dårligt, hvis ikke jeg lige blogger lidt indimellem
- ah, blogging er virkelig en god måde at slappe lidt af på, haha :)

I dag brugte jeg et par timer på at sætte mine noter i stand, så det hele er klart til læsningens start i morgen.
Men nu skal jeg bare slappe lidt af og hygge mig, inden det hele går løs i morgen.
Lige nu sidder jeg oppe i sengen på mit værelse og drikker kaffe og lytter til musik,
og om en 10 minutters tid skal jeg ned i stuen og se Eurovision med min far.
Det er normalt noget jeg ikke går så meget op i, men det gør de virkelig her i Sverige.
De sidste mange gange jeg har været heroppe, har der i weekenderne altid været noget med
Melodi Festivalen (det svenske Melodi Grand Prix), og efter at have set det et par gange blev jeg
(og min far) hooked på det, haha. Så snart skal vi sidde og hygge med kaffe og et stykke kage,
og heppe på dem vi syes er bedst :)
Jeg håber I alle sammen får en rigtig dejlig aften - med Eurovision måske? Hvem hepper I på? :)

Vi ses i morgen, superstars, til en ny Sunday Summary

No comments:

Post a Comment