Monday, May 28, 2012

✿ I Love My New Bike, Yes I Do, I love My New Bike, How About You? ✿

Hey sunflowers :)
I'm so happy, tralala! :) Today has been a fantastic day.
I woke up to the calender telling me that today is the 28th,
which means I've been sober for exactly 14 months.
But that's not the only reason I have to smile.
The sun has been beaming down on me, while I've been sitting outside
and reading up on my notes for Social Studies.
When I was done after a couple of hours, my dad called me over.
He had a surprise for me - this new bike! I'm so so so happy I could fly :)
My old bike broke a little over a year ago,
and since then I've been either walking or taking the bus everywhere I went.
But not anymore - no sir :)

Some might say "Hey, that bike is old!" but I say "Hey, that bike is lovely!" :)
So I've been helping my dad getting the bike ready, and my shirt is all covered in oil.
But I don't mind at all - shows I've been productive today, haha ;)
After the bike was ready, I took it for a spin on the small roads, and I love it I love it I love it.
What a perfect day it's been



Hey solsikker :)
Jeg er så glad, tralala :) I dag har været en fantastisk dag.
Jeg vågnede op til kalenderens besked om at det i dag er den 28.,
hvilket betyder jeg har været ædru i præcis 14 måneder.
Men det er ikke den eneste ting der får mig til at smile.
Solen har skinnet ned på mig i dag, mens jeg sad udenfor i haven og læste op til eksamen.
Da jeg var færdig, kaldte min far på mig og sagde han havde en overraskelse - denne nye cykel!
Jeg er så glad at jeg kunne bryde ud i sang :)
Min gamle cykel gik i stykker for lidt over et år siden, og siden da
har jeg gået eller taget bussen hvor end jeg skulle hen. Men ikke længere - no sir :)

Nogle vil måske sige "Hey, den cykel er da gammel!" men jeg siger "Hey, den cykel er da skøn!" :)
Så jeg har hjulpet min far med at gøre cyklen klar, og nu er min bluse helt beskidt af olie.
Men det gør mig ingenting - det viser bare jeg har været produktiv i dag, haha ;)
Efter vi havde ordnet cyklen tog jeg en lang køretur på den på de små veje, og jeg elsker elsker elsker den.
Det har bare været en helt perfekt dag

No comments:

Post a Comment