Tuesday, May 15, 2012

New In: Lazy Oaf Backpack

Hey superstars :)
I just wanted to show you this über cool backpack that I got in the mail yesterday.
If you've read my latest Sunday Summary, then you might remember me telling you a little bit about it.
So if you've read my latest Sunday Summary, you might also remember me telling you
that my girlfriends laughed when I showed them a picture of this backpack.
They told me it reminded them of a children's backpack, haha :)
Which I kinda get.
But come on, is it just me, or is this not one of the coolest backpacks ever?
I'm completely in love with it, and I can't wait to be sporting it around town - and school :)
Yes, it was kinda expensive, and I'll admit I kinda doubted my decision of buying it...
but now that I finally have it and can hold it in my hands, I seriously don't regret it at all :)

See you tomorrow for a new OOTD post
- it might be posted kinda late, but that's because after school tomorrow,
I'm going on a mini vacation to my parents summer home in Sweden.
Just a heads up :) 


 
Hey superstars :)
Jeg ville bare lige vise jer denne über coole rygsæk som jeg fik med posten i går.
Hvis I har læst min seneste Sunday Summary kan I måske huske jeg fortalte jer lidt om den.
hvis I læste min seneste Sunday Summary, kan I måske også huske at jeg fortalte jer,
at mine veninder grinede af mig da jeg viste dem et billede af denne rygsæk.
De sagde at de syntes den mindede dem om en børne rygsæk, haha :)
Hvilket jeg, et eller andet sted, godt kan følge dem lidt i.
Men come on; er det bare mig, eller er dette ikke bare den fedeste rygsæk ever?
Jeg er fuldstændig forelsket i den, og jeg glæder mig sådan til at gå rundt med den i byen
- og selvfølgelig på skolen :)
Jo, den var rimelig dyr, og jeg må nok også indrømme at jeg tvivlede lidt på
min egen beslutning om at købe den... men nu da jeg endelig har den,
og kan holde den i mine hænder, fortryder jeg det slet slet slet ikke :)

Vi ses i morgen coolcats, til endnu en ny OOTD post
- den bliver nok først postet ret sent,
men det er fordi jeg tager til på miniferie i mine forældres hus i Sverige, når skolen slutter.
Bare så I ved det :)

No comments:

Post a Comment