Tuesday, April 17, 2012

Today Is The Perfect Day For A Perfect Day

Hey superstars :)
I got a surprise for you: I've started a new blog!
It's called Today Is The Perfect Day For A Perfect Day,
and it will focus on all my positive thoughts.
It's a blog filled with Positive Living posts, so to speak :)
Don't worry, fat&fancy will still go on!
But for a long time now, I've been playing around with the thought of creating a new blog
with focus on all my positive and happy thoughts and adventures.
But fat&fancy lives on :)
But I'd really appreciate it if you would stop by Today Is The Perfect Day For A Perfect Day
and maybe even become a follower?
And please feel free to share with people you like and love
- if you do, I send virtual hugs and kisses out to all of you ;)
Let's all try to spread a little more joy in this world :)


Hey superstars :)
Jeg har en overraskelse til jer: Jeg har startet en ny blog!
Den hedder Today Is The Perfect Day For A Perfect Day
og vil fokusere på alle mine positive tanker.
Det er en blog fyldt med Positive Living posts, så at sige :)
Bare rolig, jeg dropper IKKE fat&fancy - slet ikke!
Men jeg har længe gået og leget med tanken om at starte en ny blog,
som fokuserer på alle mine glade tanker og oplevelser.
Men fat&fancy kører videre :)
Men jeg ville virkelig elske jer alle sammen,
hvis I ville stoppe forbi Today Is The Perfect Day For A Perfect Day
og måske endda blive fast læser?
Og del den endelig gerne med folk I elsker - det ville virkelig betyde meget for mig :)
Skal vi ikke alle sammen prøve at sprede lidt glæde i denne verden? :)

No comments:

Post a Comment