Sunday, April 29, 2012

Sunday Summary

Hey sunbeams :)
The week started a little slow - both in real life and here at the blog.
But Wednesday bid new adventures. I left for school in my wellies,
but by the time I posted an OOTD post, I wore a new set of shoes :)
It was pouring rain Wednesday morning, but luckily the weather cleared up a bit,
and we were finally able to spend some time on the terrace at school.
When I came home, I kicked the wellies off and changed into the new pair of shoes
I had gotten in the mail the very same day.
I love love love them, and I've been wearing them for the rest of the week :)
In the evening I met up with my gran and my aunt, and together we went out for a bite to eat.
For the first time in 6 weeks I ate meat, and even though it was delicious, it was also super gross,
and I swore I would go back to only eating fish.

But then Friday, I ended up eating meat (on a pizza) again - this time though, not very willingly.
I had the group over for a party, and it ended up being a crazy good time
- but then again; how could it not? :)
Maria and Marie came only a few seconds after I posted an OOTD post,
and together we ventured out in the bleedin' windy weather.
We sat on a terrace in the sun by the lake at my apartment complex,
but quickly ended up going around the building and sat on another,
less windy terrace, near a Pétanque court.
We sat there for hours, drinking coffee, smoking cigarettes and played the occasionally game of Pétanque :)
A little while later the rest of the gang slowly started to assemble,
and by the time the girls and I came back with pizza, everybody was present.
The party ended up being a huge hit; we played a lot of Buzz and Singstar,
wine, champagne, beers and ciders were consumed, and the last person left at 4.30 in the morning.

All in all, this week has been completely fantastic.
How was yours? :)


Hej solstråler :)
Denne uge startede ud lidt langsomt - i det virkelige liv såvel som på bloggen.
Men onsdag bød på nye eventyr.
Jeg tog i skole med fødderne iklædt leopard mønstrede gummistøvler.
Men mange timer efter, da jeg postede en OOTD post, havde jeg et helt andet par sko på :)
Det regnede onsdag morgen, men heldigvis nåede det at klare lidt op i løbet af dagen,
og gruppen og jeg nåede at spendere lidt tid på terrassen i skolen.
Da jeg kom hjem tog jeg gummistøvlerne af og skiftede til mine nye platform gummisko,
som lå i postkassen og ventede på mig.
Jeg elsker elsker elsker dem, og jeg har haft dem på lige siden :)
Om aftenen mødtes jeg med min mormor og tante, og sammen tog vi ud og fik noget at spise.
For første gang i over 6 uger spiste jeg kød, og selvom det da var lækkert nok med stegt flæsk,
var det samtidig super ulækkert, og derfor svor jeg til mig selv, at jeg fra nu af kun ville spise fisk.

Men fredag spiste jeg alligevel kød (på en pizza) endnu engang
- denne gang var jeg dog nødsaget til det.
Jeg havde gruppen på besøg til fest, og vi endte med at have det crazy sjovt
- men okay, hvordan kunne det være andet med de skønne mennesker? :)
Maria og Marie kom få sekunder efter jeg havde postet en OOTD post,
og sammen satte vi os ud i det blæsende vejr.
Vi satte os på en terrasse nær søen ved mit lejlighedskompleks,
men vi endte dog hurtigt med at gå om på den anden side af bygningen
hvor der ikke var nær så meget vind, og satte os ved en Petanque bane.
Der sad vi i flere timer og drak kaffe, røg cigaretter og spillede et spil Petanque eller to :)
Lidt efter kom resten af gruppen stille og roligt,
og da pigerne og jeg kom tilbage med pizza, var alle samlet.
Festen endte med at være et hit; vi spillede en masse Buzz og Singstar,
vin, champagne, cidere og øl blev drukket, og den sidste person endte
med at tage hjem klokken 4.30 om morgenen.

Alt i alt har denne uge været helt igennem fantastisk.
Hvordan var jeres? :)

No comments:

Post a Comment