Thursday, April 19, 2012

Outfit Of The Day: Lucy In The Sky With Diamonds

Hey sun lovers :)
How's life? Mine is great.
At 2.10 I closed my mini computer, packed my things together
and went outside for a smoke on the roof with Marie and the other ladies from Social Studies,
before I started my weekend.
You just can't help being in a great mood when the sun's shining and weekend's ahead.
So I'm happy :)

This is todays outfit.
I went all out with the hippie vibe, and I just felt so comfortable and relaxed in this outfit.
The jeans are new - I got them at the same time I got this pair.
Furthermore the shirt, the bag, the jewellery and the sunglasses are new.
Actually, everything is new in the outfit; even the shoes have only been worn once.
There's nothing like the feeling you get, when you wear something new :)
 Anyway, I'm off for now - see you Sunday, superstars

// Shirt: KappAhl // Jeans: Evans //Cowboy Boots: New Look //
// Jewellery: KappAhl // Bag: Asos // Sunglasses: Asos//

Hey solskins elskere :)
How's life? Mit er skønt.
Klokken 14.30 lukkede jeg min mini computer i, pakkede mine ting sammen
og gik udenfor og røg en smøg på taget med Marie og de andre dejlige damer fra Samfundsfag,
inden jeg startede min weekend.
Man kan simpelthen ikke undgå at blive i godt humør når solen skinner og der er weekend forude.
Så jeg er glad :)

Dette er dagens outfit.
Jeg gik all out på hippie viben, og jeg følte mig bare afslappet i dette tøj.
Jeansene er nye - jeg fik dem samtidig med at jeg fik dette par.
Derudover er skjorten, tasken, solbrillerne og smykkerne også nye.
Faktisk, så er alt i dette outfit nyt; selv skoene er kun blevet brugt en gang.
Der er intet som den følelse man får, når man har noget nyt på :)
Nåh, jeg smutter igen - vi ses søndag, superstars

No comments:

Post a Comment