Sunday, April 8, 2012

Sunday Summary

Hi superstars :)
It's once again time for another Sunday Summary, so let's get started, shall we? :)
This week started out a little slow.
Monday and Tuesday I was at home, cause I had the week off from school
- Easter holiday, to be exact :)
So yeah, Monday and Tuesday I was at home.
I spent the time cleaning the apartment and work out at the gym a lot :)

Wednesday I took the train to Växjö, Sweden,
where I was going to spend the rest of my holiday with my parents in their vacation home.
It takes about 3 hours to get from Roskilde to Växjö,
but I spent the time listening to a good audio book and look at the pretty, Swedish landscape :)
When I finally got to Växjö, my parents surprised me with a shopping trip,
and I ended up getting a lot of shirts, tops and jewellery :)

Thursday I got up early and went to the nearest small town called Åseda.
It's a short drive from the house, and there really isn't that much to see.
But there's a great hairdresser who cuts my hair,
and I find that she's the one who cuts my hair the best.
As always, it ended up rather good - it was the same haircut as always,
but I find it suits me the best :)

And finally the weekend.
Nothing much has happened this weekend.
Friday we woke up to a lot of snow, but it cleared up fairly quickly.
I did however, manage to get a quick 'ski workout' before the snow vanished again :)
But yeah, otherwise I've been inside reading magazines
and watching the new Tintin movie a couple of times.
Tomorrow it's once again time to go home and get ready for 'the real life'
- but I don't mind that much.
I'm looking forward to get back to school and my friends,
and in general just get 'back to normal life' haha :)

So that's my week in writing.
How was yours?
 And how did you spend the Easter holidays? :)


Hey superstars :)
Det er endnu engang blevet søndag, og det betyder en ny Sunday Summary her på bloggen :)
Så lad os komme i gang, skal vi ikke? :)
Mandag og tirsdag var jeg hjemme, for jeg havde nemlig Påskeferie og fri fra skole.
Jeg brugte tiden på at gøre hovedrent i hele lejligheden, og så fik jeg trænet en hel masse :)

Onsdag tog jeg toget til Växjö i Sverige.
Dér skulle jeg spendere et par dage i selskab med mine forældre i deres hus.
Det tager ca. 3 timer at komme til Växjö fra Roskilde, men tiden gik forholdsvist hurtigt.
Jeg fik lyttet til en masse lyd bog, alt imens jeg kiggede på det kønne Svenske landskab :)
Da jeg endelig kom til Väjö og mødtes med mine forældre,
overraskede de mig med en impulsiv shoppe tur.
Jeg fik købt et par bluser og toppe, samt en masse fine smykker :)

Torsdag stod jeg tidligt op og tog ind til en lille by ved navn Åseda.
Det er den lille by der ligger tættest på hvor mine forældre har hus.
Det er en køn lille by, men der er ikke så meget at lave.
Men der ligger dog en helt fantastisk lille frisør, hvor jeg bliver klippet.
Jeg synes hun er den der klipper mit hår pænest,
så derfor er jeg blevet klippet fast hos hende de seneste mange måneder.
Mit hår blev rigtig fint - det samme som altid,
men det er også den frisure jeg synes klæder mig bedst :)

Og til sidst; denne weekend :)
Der er ikke sket så meget her i weekenden.
Fredag vågnede vi op til en masse sne,
men det smeltede hurtigt væk igen i løbet af dagen.
Jeg nåede dog at få lidt motion ved at stå på ski, inden sneen helt forsvandt :)
Men jah, ellers har jeg bare siddet indenfor
og læst en masse mode blade og set den nye Tintin film et par gange :)
I morgen er det endnu engang tid til at tage hjem igen,
men det gør mig nu ikke så meget.
Jeg glæder mig til at komme tilbage til skolen og alle mine venner og veninder,
og jah, egentlig bare tilbage til 'det virkelige liv' haha :)

Så det er min uge på skrift :)
 Hvordan var jeres?
 Og har I nydt Påskedagene? :)

No comments:

Post a Comment