Wednesday, April 25, 2012

Outfit Of The Day: We Wanna Boogie

Hi guys - how's it hanging? :)
I've had a great day. Even though it was pouring down when I left for school this morning,
the weather cleared up and we were all able to spend some time under the bright skies.
I actually wore my leopard wellies to school today, since it was, as I said, pouring down.
But when I got home, these shoes were in the mail.
They're from Asos and I LOVE them - so of course I wanted to show them to you :)
Anyway, on the bus, I discovered that I had forgotten my umbrella, so I had to buy a new one in town.
I got one to match todays bag and wellies, and therefore bought one in leopard print.
I looked smackin' nice today, if I might say so :)
I love love love dressing rockabilly again; I feel so feminine and fine, haha :)
In about half an hour I'm leaving again - I have a dinner date with my gran and my aunt.
So I'm off again. Have a nice evening, superstars

 // Biker Jacket: Ellos // Top: Lindex // Pencil Skirt: H&M //
// Sunglasses: Asos // Bag: FairTrade Made // Shoes: Asos //

Hey guys - how's it hanging? :)
Jeg har haft en dejlig dag i dag.
Selvom det regnede i morges da jeg tog i skole, klarede det heldigvis lidt op i løbet af dagen,
så vi var heldige at spendere lidt tid under de lyse skyer.
Jeg havde rent faktisk mine leopard gummistøvler på i dag, siden det jo, som sagt, regnede.
Men da jeg kom hjem fra skole lå disse nye sko i postkassen.
De er fra Asos, og jeg ELSKER dem - så selvfølgelig skulle I lige se dem :)
Anyway, i bussen i morges opdagede jeg at jeg havde glemt min paraply,
så jeg måtte købe en ny da jeg kom op til byen.
Jeg købte en der matchede dagens taske og gummistøvler,
og som derfor passede med leopard print.
Jeg så smackin' godt ud i dag, hvis jeg selv skal sige det :)
Jeg elsker elsker elsker at være rockabilly igen; jeg føler mig se feminin og fin, hihi :)
Men jeg skal ud af døre igen om en halv time - jeg har en dinner date med min mormor og tante.
Vi skal have stegt flæsk med persille sovs - mmmmmh!
Så jeg smutter igen. Hav en skøn aften, superstars

No comments:

Post a Comment