Sunday, March 18, 2012

Sunday Summary

It's been kinda of a quiet week here at the blog, but there's a reason for that. 
See, last Thursday when I went home from Social Studies, 
I had a week off from school. 
I figured I had loads of time to just relax, sleep in, clean,
work out, maybe play some Playstation 
and watch a lot of Desperate Housewives. 
Well, I did all of those things, but I kinda feel like the week just passed in a blur. 
However, it was nice with a little time off :)

Thursday was the only day I had classes. 
I got up and got ready for school, which (as of late) came and went very quickly. 
I decided to walk home from school after it was over, 
and when I got home from a nice walk in the spring weather, I started cleaning the apartment.
 So actually, nothing out of the ordinary happened, haha :)

Friday Maria came by around 10, and stayed for a couple of hours. 
We had some homework to do for our History class, 
so after we'd talked and laughed it up a bit, we finally got cracking.
 Maria and I have always made a good team when it comes to... well, everything :) 
We normally work together on assignments at school, 
and even though we spend most of the time talking, 
we manage to get to work and throw something great together in the last 20 minutes. 
But Friday we had a lot of time just to work - and so we did.
 We finished the assignments, and it came out really good!
 A couple of hours later, Kasper came by. 
The three of us spend about an hour with a cup of coffee (Kasper tea) 
in our hand, while chatting and laughing :) 
When Maria left, Kasper and I went down to the lake and fed some ducks 
- haha, we're certainly "living on the edge" ;)

So that's my week.
Not a whole lot has happened,
but it has, however,
been nice with just some time off :)
How was your week?


Det har været en stille uge her på bloggen, 
men det er der nu en god grund til. 
Ser I, forrige torsdag, efter jeg havde fri fra samfundsfag,
 havde jeg faktisk fri fra skole en uge frem. 
Jeg havde regnet med at jeg havde masser af tid til bare at slappe af, 
sove længe, gøre lidt rent, træne, måske spille lidt Playstation 
og se en masse Desperate Housewives. 
Well, jeg fik da også gjort alle de ting, 
men jeg føler alligevel lidt, at dagene bare fløj af sted.
 Nåh men det var da stadig super rart med lidt afslapning :)

Torsdag var den eneste dag i denne uge, hvor jeg havde timer. 
Jeg stod op, gjorde mig klar og tog i skole, 
som (det har gjort på det seneste) bare fløj af sted.
 Efter skole besluttede jeg mig for at gå hjem, 
og da jeg kom hjem efter en dejlig tur i det skønne forårsvejr, 
gik jeg i gang med at gøre rent i lejligheden. 
Så egentlig skete der ikke det store den dag, haha :)

Fredag formiddag kom Maria forbi i et par timer. 
Vi havde lidt lektier vi skulle lave til historie, 
og efter 1½ times tid med snak, grin og kaffe, 
gik vi endelig i gang med arbejdet.
 Maria og jeg er et godt team når det kommer til... well, alt :) 
Normalt arbejder Maria og jeg sammen i skolen, når vi skal lave gruppearbejde. 
Og selvom vi bruger det meste af arbejdstiden på at sidde og snakke, 
tager vi os sammen i de sidste 20 minutter, knokler og får lavet en god præsentation. 
Men fredag havde vi meget mere tid at arbejde i,
 og vi fik lavet et rigtig godt stykke arbejde da vi var færdige, synes jeg. 
Et par timer senere kom Kasper forbi. 
Vi spenderede ca. 1½ time med kaffe 
(for Kaspers vedkommende te) kopper i hånden, grin og glade samtaler :) 
Da Maria kørte hjem, gik Kasper og jeg ned og fodrede ænder
 - haha, jeg ved det godt; "we're living on the edge" :)

Men jah, det var min uge.
Der er ikke sket det helt store,
men det har alligevel været rigtig
skønt med lidt tid til afslapning :)
Hvordan var jeres uge?

No comments:

Post a Comment