Monday, March 5, 2012

Sunday Summary

Wow, I completely forgot the Sunday Summary yesterday! 
That's sooo not like me... But well, at least I remembered today ;)
Anyway, this week has been great as always. 
Monday I woke up and got a parcel with my new clothes from Asos.
 I wore one of the shirts that very same day, and I just felt so pretty :) 
  
Wednesday I wore the other shirt I got in the Asos parcel, 
and wow, I think it's the nicest piece of clothes I own right now.
 I just felt sooo comfortable and cool, 
and I'm already looking forward to wearing it again :)

Friday Maria and Kasper came by after classes. 
We drank a lot of coffee and tea, and when Maria drove home, 
Kasper and I went down by the lake near my apartment, to feed the ducks. 
It really was nice to see the sun again; I feel like it hasn't been around for ages.
 So I soaked up all the vitamins while Kasper fed the ducks. 
It was the perfect start on the weekend :)

So all in all, it's been a very nice week.
Sorry for the kinda short Sunday Summary,
 but I'm actually on my way out of the door
 - I'll tell you tommorrow :)
But enough about me; how was your week? :)


Wow, jeg glemte fuldstændig Sunday Summary i går! Det ligner slet ikke mig... 
men oh well, bedre sent end aldrig, right? ;) 
Anyway, endnu en god uge er kommet og gået. 
Mandag stod jeg op til banken på døren. 
Det var postmanden som havde en pakke til mig fra Asos. 
I den var de to bluser jeg bestilte forrige uge. 
Jeg tog straks den hvide skjorte på, og jeg følte mig bare så fin og pæn hele dagen :) 

Uh la la, jeg synes faktisk lige pt. at det er mit yndlings stykke tøj :) 
Den var ekstremt komfortabel at have på, og jeg følte mig simpelthen så cool i den :) 
Jeg glæder mig allerede til at have den på igen :) 

Fredag kom Maria og Kasper forbi da de var færdig med skolen.
 Vi drak en masse kaffe og te, og fik grinet helt vildt meget :) 
Efter Maria kørte hjem, gik Kasper og jeg ned og
 fodrede ænder ved den sø, som ligger nær min lejlighed. 
Det var simpelthen sådan en skøn forårsdag, 
og jeg endte med at sidde på bænken og sole mig, 
mens Kasper hyggede med at fodre ænder. 
 Alt i alt kunne det ikke have været en bedre start på weekenden :) 

Så jah, det var min uge.
Sorry at denne Sunday Summary
 er lidt kortere end normalt,
men jeg har lidt småtravlt, og er på vej ud af døren
 - I skal nok få alt at vide i morgen ;)
Men nok om mig; hvordan var jeres uge? :)

No comments:

Post a Comment