Thursday, March 8, 2012

Outfit Of The Day: Rags to Riches

Hey superstars :) 
I just made myself some dinner, but while it cools off, 
I thought I'd do the OOTD post of the day :) 

What a difference a day makes. 
Yesterday sucked, but today was actually kinda nice. 
Nothing big or out of the ordinary happened,
 but my mood was loads better after a work-out and a good nights sleep. 
Furthermore, when I woke this morning, 
I could look forward to a mini holiday after todays lessons in school. 
I have time off until next Thursday, so that's great!
 I'm just gonna relax, drink a lot of coffee and watch a lot of Desperate Housewives 
- oh, I finished with Friends a couple of days ago, 
so now I'm well into Desperate Housewives ;) 

Anyway, with all that relaxation going on 
(which will probably going to take place in old jeans and worn-out t-shirts) 
it'll probably mean that there won't be a whole lot
 happening at the blog for most of next week. 
I'll stride to do a post or two, and of course you're always
 welcome to look through the archives :) 
Well, I think my dinner's ready :) 
See you, superstars

 // Shirt: Asos Curve // Jeans: LittleWoods //
 // Blqck Top: H&M+ //
 // Wedges: Bianco //
 // Necklace: H&M circa 2003 // Bag: Second Hand //

Hey superstars :) 
Jeg har lige lavet lidt aftensmad, og mens det står og køler 
henne i vindueskarmen tænkte jeg, 
at jeg lige ville skrive dagens OOTD post :) 

Uha, what a difference a day makes! 
I går sucked big time, men i dag var faktisk helt fin. 
Der skete ikke noget vildt, men mit humør var 
meget bedre efter træning og en god nats søvn :) 
Derudover kunne jeg, da jeg vågnede i morges, 
se frem til at når denne skole dag sluttede, 
ville jeg have en uges mini ferie. 
Jeg har fri indil næste torsdag 
- der er Terminsprøver på skolen, 
men jeg skal ikke op til nogle af dem i år. 
Anyway, nu skal jeg bare slappe af, sove længe, 
drikke en masse kaffe og nyde livet med Desperate Housewives 
- nåh jah, jeg glemte at sige at jeg blev færdig med Friends
 for et par dage siden, så nu ser jeg Desperate Housewives :) 

Men altså, med al den afslapning 
(som formodentlig kommer til at
 forgå i gamle t-shirts og slidte jeans)
 kommer der nok ikke nogle nye OOTD posts. 
Men I er selvfølgelig altid velkommende til at gå tilbage i arkiverne :) 
 Nu tror jeg min aftensmad er 
kølet nok til at kunne spises :) 
Vi ses, superstars

No comments:

Post a Comment