Monday, March 19, 2012

Outfit Of The Day: Here Comes The Sun

Wow, what a beautiful and wonderful day it has been! :)
Spring has really arrived here in Denmark,
and you can feel it everywhere!
People are happier and smile a lot more,
and I find myself laughing in every conversation I'm having :)

Today has been all about seeing my friends again
and soaking up as much sun as possible.
That's why, every chance we got, we went outside
for a smoke and a laugh in the sun :)
It's been a great day, filled with laughter and people I love,
 and I was in such a good mood when school was over,
 that I (once again) decided to walk home.
I love walking through the suburban neighborhoods
with the nice houses and flowers in their gardens
- not that that is something I'm longing for,
but it's still very nice to look at :)

 Anyway, todays outfit is really inspired by the
"Make peace not war" era - aka the 70s :)
Lately I've been filled with such a hippie vibe,
 and so I felt it was time to dress the part.
This is definitely not the last time you'll see me in clothes like this
 - I'm actually planning on buying a lot of 70s//hippie
inspired outfits and accessories next month,
when the paycheck comes in the mail :)

So yeah, that's my fantastic day - how was yours?
Are you enjoying the sun as much as me? :)
See you superstars

 // Fringe Cardigan: New Look // Top: Gina Tricot //
 // Leggings: Evans // Headband: H&M //
 // Bag: H&M anno 2004//2005 // Cowboy Boots: New Look //

 Wow, hvilken vidunderlig og fantastisk dag det dog har været i dag! :) 
Det er virkelig blevet forår, og jeg synes man kan mærke det overalt
Folk er mere glade og smiler meget mere, og jeg selv griner i hver samtale jeg har :)

 I dag har handlet om at se mine venner igen, samt at få så meget sollys som muligt.
 Det er også derfor at vi, ved hver chance der var, smuttede ud i solen og røg en cigaret :) 
Det har været en dejlig dag fyldt med latter og mennesker jeg elsker,
 og efter skolen sluttede var jeg i så godt humør, 
at jeg besluttede mig for at gå hjem fra skole (endnu engang). 
Jeg elsker at gå gennem de små villaveje med pæne huse med fine blomster i haven
 - ikke at det er noget jeg selv længtes efter, men jeg synes virkelig det er hyggeligt at kigge på :) 

Anyway, dagens outfit er enormt inspireret af "Make peace not war" perioden 
- bedre kendt som 70erne :) 
På det seneste har jeg virkelig følt en hippie vibe omkring mig, 
og nu syntes jeg så endelig det var på tide at klæde mig lidt efter den :) 
Dette er helt sikkert ikke sidste gang I ser mig i tøj som dette 
- jeg har nemlig allerede planlagt en masse tøj - og accessorie køb 
næste måned, som er meget hippie//70er inspireret :)

Nåh men det var min fantastiske dag på skrift - hvordan har jeres været? 
Nyder I solen lige så meget som jeg? :) 
Vi ses superstars

No comments:

Post a Comment