Friday, March 2, 2012

Positive Life: Where Have All The Flowers Gone?

... why, they're down by the small lake near my apartment! :) 
Today has been, well, just fantastic! I've spend it with people I love, 
and I simply couldn't be in a better mood :) 
The snow has finally melted away here in this small country, 
and the sun has finally made it's appearance, 
and gives us all the urge to not wear our jackets and coats when we go for a walk
 - or is it just me? :) 

Anyway, I just wanted to share this picture I took earlier today, 
when I was down by the before mentioned lake near my apartment, 
feeding ducks with Kasper :) 
Happy Friday superstars


I dag har været en helt igennem fantastisk dag! 
Jeg har brugt den sammen med mennesker jeg elsker,
 og jeg kunne simpelthen ikke være i bedre humør :) 
Sneen er for alvor forsvundet 
(desværre er der jo snak om at den kommer tilbage her i weekenden), 
og solen har endelig gjort sin entré, og giver os alle sammen lysten til at "glemme" 
vores frakker og jakker, når vi skal ud og gå tur - eller er det kun mig? :) 

Anyway, jeg ville bare lige dele dette vidunderlige billede med jer. 
Jeg tog det tidligere i dag, da jeg sammen med Kasper var nede 
og fodre ænder ved den sø, som ligger lige ved siden af hvor jeg bor :) 
Glad fredag til jer, superstars

No comments:

Post a Comment