Sunday, June 10, 2012

Sunday Summary

Hey superstars :) Time for a new Sunday Summary - and this time it's even on a Sunday, haha ;)
Monday was the last day of vacation in Sweden.
As a rule, me and my parents spend the last day in the house cleaning up
and getting everything ready for next time we//they get up there.
I managed to pack all of my things together in my bags, and...

... then we drove home Tuesday.
On the way home, we stopped i Malmö and took a look around at ILVA - a furniture store.
For the past couple of months I've been saving up to buy a new couch,
so we took a look around to see if I could find one - which I did :)
When I got home and after I had unpacked, I decided to make my very first tutorial
on how I do my hair. It came out okay, and so I decided to upload it on Youtube as well :)

Thursday my mum and grandma came by for coffee and a chat,
before my dad came in the evening and picked us all up.
We were all going to my granddad's birthday party at a fancy restaurant.
After we'd eaten a lovely meal, we all drove home to my granddad's for coffee and birthday cake,
and all in all I had a pretty nice time :) This is the outfit I wore.
When I got home I finally decided to start a new giveaway - you can participate here :)

Every day I've managed to sit down and read up on Social Studies for 2 to 3 hours,
but after I'm done, I always get kinda bored.
So Friday I was handy and put up my own venetian blinds.
I'm so proud of myself, haha - it's been a long time since I've been that handy :)

The weekend has gone by in a blur. I've been spending most of the days reading up on Social Studies,
and at nights I've been sitting up to about 3 and watched movies and TV shows.
Just the day before yesterday I started watching the LA. Noire walkthrough on Youtube.
I love those kind of old crime games, and since I don't own a PlayStation 3, this'll make due :)

So that's about it from me for today.
You all have a nice day now :)
 xoxo  


Hey superstars :)
Det er tid til en ny Sunday Summary - og denne gang er det endda på en søndag, haha :)
Mandag var den sidste feriedag i Sverige.
Normalt plejer mine forældre og jeg at bruge den sidste ferie dag på at gøre rent
og gøre huset klart til næste gang vi//de kommer derop.
Det lykkedes mig at få pakket alle mine ting sammen, og så...

... kørte vi hjem tirsdag. På vejen hjem stoppede vi i Malmö og tog et smut i ILVA.
De sidste par måneder har jeg gået og sparet op til en ny sofa,
så vi tog et kig i butikken for at se om jeg ikke kunne finde en - hvilket jeg gjorde :)
Efter jeg kom hjem og fik pakket ud, besluttede jeg mig for at lave min første tutorial
om hvordan jeg sætter mit hår.
Videoen blev okay, og derfor besluttede jeg mig for også at lægge den op på Youtube :)

Torsdag kom min mor og mormor forbi til hyggesnak og kaffe
inden min far kom og hentede os alle tre om aftenen.
Vi skulle nemlig ud og spise på fin restaurant og fejre min farfars fødselsdag.
Efter vi havde spist lækker mad, tog vi hjem til min farfars lejlighed
og fejrede ham med gaver, kaffe og lagkage. Alt i alt hyggede jeg mig rigtig meget :) Dette var mit outfit.
Da jeg kom hjem besluttede jeg mig endelig for igen at starte en ny giveaway op
- I kan deltage her :)

Hver dag er det lykkedes mig at sætte mig ned og læse op til samfundsfags eksamen i 2 til 3 timer,
men når jeg så er færdig begynder jeg altid at kede mig lidt.
fredag, efter jeg havde læst, endte jeg med at være handy og satte selv persienner op.
Jeg er så stolt af mig selv, haha - det er længe siden jeg har været så handy :)

Weekenden er kommet og gået hurtigt. Jeg har brugt det meste af dagene på at læse,
og afternene er blevet brugt i selskab med film og TV serier.
I forgårs begyndte jeg at se LA. Norie walkthroughen på Youtube.
Jeg elsker sådan nogle gammeldags crime spil, og siden jeg ikke har en PlayStation 3,
må dette være nok for nu :)

Så det var det fra mig i dag.
I må alle sammen have en dejlig søndag :)
xoxo

No comments:

Post a Comment