Friday, June 22, 2012

Positive Living: Time To Celebrate My Freedom

Hello hello hello, butter beans :)
Even though I've got a tun of mosquito bites that itches like crazy, I'm in the best mood :)
See, yesterday morning I had my last exam of the year,
before the future 8 weeks brings me summer and vacation.
I got a B in my history exam, which I'm so so so happy about. I felt it went great,
and even though B is a very good grade, I can't help of wonder what I should have done to get an A.
But hey - B is great, B is fine, B is the final grade of mine :) A little homemade poem for you :)

After our exams, Maria, Kasper and I went out to celebrate finally being done with our exams,
so we found a table out in the sun at a street café,
bought ourselves varieties of coffee and chai tea, and just enjoyed ourselves.
I haven't seen them in over a month, and it was like we all were over the moon with happiness
to see each other, that the day just ended up being the best ever.

Later in the day, I met up with my mum and together we took the train to Copenhagen,
where my dad picked us up, and together we drove the long way to the house in Sweden.
I'm spending the weekend up here, where I can calm down upon a stressful week
- I can't imagine how the others must feel; most of them have had 8 exams and I've only had two!
Anyway, my parents are out most of the day, so I have the whole house for my self.
Right now I'm making delicious homemade salmon burgers, and listening to Buddy Holly
- what a fantastic way to start my summer vaycay :)
xoxo


Hallo hallo hallo smør bønner :)
Selvom jeg har fået hvad der føles som tusindvis af små myggestik
og de klør crazy meget, er jeg i et fantastisk humør :)
Ser I, i går morges var jeg oppe til årets sidste eksamen
inden de fremtidige 8 uger bringer mig sommersol og feriedage.
Jeg fik 10 i min historie eksamen, hvilket jeg er så så så glad for.
Jeg følte det gik super godt, og selvom 10 jo er en fed karakter,
kan jeg alligevel ikke helt lade være med at tænke over hvad jeg kunne have gjort for at få 12.
Men men men, 10 er jo super godt, så jeg er meget tilfreds :)

Efter vores eksamener satte Maria, Kasper og jeg os ud i solen ved en fortorvs café,
købte os en masse kaffe og chai te, og nød bare livet :)
Jeg har ikke set dem i over en måned, og det var som om vi alle var så fantastisk glade over at se hinanden,
at dagen bare blev endnu, endnu bedre - den bedste nogensinde :)

Senere på dagen mødtes jeg med min mor på Roskilde station,
og sammen tog vi toget ind til København, hvor min far kom og samlede os op.
Sammen kørte vi alle 3 op til huset i Sverige, hvor jeg skal være weekenden over
og bare geare ned efter en stressende uge. Hold da op jeg synes jeg har været stresset,
men jeg har kun haft 2 eksamener - nogle af de andre har haft 8! Det er crazy!

Nåh, men i dag fejrer svenskerne Midsommer,
så mine forældre er ude med naboerne hele dagen, og jeg har huset for mig selv :)
Lige nu er jeg i gang med at lave hjemmelavede lakseburgere imens jeg lytter til Buddy Holly
- hvilken en fantastisk start på sommerferien det dog er :)
xoxo

No comments:

Post a Comment