Friday, June 29, 2012

Positive Living: School's Out

Hey hey hey summer children :)
Wowi wowi wow-wow it's been so quiet here at the blog for the past couple of weeks.
Besides a couple of quick posts, I've been neglecting the blog pretty fiercely. My mistake!
But I just don't have that many outfits to show you at the moment,
since there's not many reasons to get all dressed up :)
It's summer vacation - well, at least for a week or two more, before I start working a summer job :)
But for now, there won't be as many OOTD post as usual.  

Anyway yesterday I went with a couple of friends to our school annual Graduation
- unfortunately none of us were graduating this year,
but that didn't mean that we couldn't go and celebrate the others :)
At one time, me, Kasper and Simon decided to go out and grab a bite to eat, so we went to
- what has, these last couple of weeks, become - our regular coffee place//restaurant,
where we ordered some delicious but expensive food.
But hey, you gotta treat yourself to something nice once in a while,
and I figured that this was the perfect time to spend some of the money that I've saved up this past month -
oh I'm ever so responsible... nooot hahaha ;)

After we'd eaten in the outside summer sun, we went back to the school,
where the party had already started. Well, I say 'party' - it wasn't like a super big thing;
just people sitting around, enjoying a couple of drinks and the warm sun on their skin,
while chatting to the people they've been going to classes with for the past year.
It was nice to just spend some hours with people I knew - and some I didn't - and just relax,  
and it was the perfect way to celebrate 15 months sober :)
Well, I suppose that's it for now :) See ya Sunday, superstars :)
xoxo


Hey hey hey solskins børn :)
Uhadada der har godt nok været stille her på bloggen de sidste par uger.
På nær et par hurtige posts, har jeg været ret slem til ikke at få blogget. Min fejl, so sorry!
Men jeg har simpelthen ikke særlig mange outfits at vise jer i disse dage,
siden der ikke er så mange grunde til at klæde mig fint på :)
Det er jo sommerferie - well, ihvertfald i endnu en uge eller to mere, inden jeg begynder på mit sommer job :)
Men for nu vil der ikke være så mange OOTD posts som der normalt plejer.  

Anyway i går tog jeg og et par venner til den årlige translokation på skolen
- desværre er der ingen af os der bliver studenter i år, men det betyder jo ikke at vi ikke kunne
tage af sted og fejre dem der rent faktisk blev studenter :)
På et tidspunkt blev Kasper, Simon og jeg selv enige om at gå ud at spise, så vi gik hen til
Café Vivaldi, som - de seneste par uger - efterhånden er blevet vores allesammens stamsted :)
Vi bestilte lækre sandwich, og selvom det jo ér pretty pricey på Vivaldi,
så tænkte jeg at det var okay at forkæle mig selv lidt
- og bruge nogle af alle de penge jeg har gået og spinket og sparet denne måned...
... uuuh, haha, jeg er bare så fornuftig... nooot hahaha :)

Efter vi havde hygget og spist lækker mad uden for i sommersolen,
gik vi tilbage til skolen, hvor festen allerede var begyndt.
Well, nu siger jeg 'fest' - det var ikke noget super stort;
bare en masse glade, unge mennesker der sad i den varme sol og nød et par drinks,
samt hyggesnakkede med dem de har gået i skole med det seneste år.
Det var super hyggeligt bare at slappe lidt af og hygge mig sammen med venner og veninder
- og andre jeg ikke kendte - og det var den perfekte måde at fejre, at jeg havde 15 måneder ædru :)
Vi ses på søndag, superstars :)
xoxo

No comments:

Post a Comment