Sunday, February 12, 2012

Sunday Summary

Hi everybody :) 
This week has been super great, and I sure have laughed a lot. 
I've been in such a good mood this past week, and there's a lot of reasons for that. 
But the most obvious one is that my life is filled with love, laughter and good friends at the moment :)

Monday was a great day.
I had a lot of fun with the gang at school, 
and when school was over I went to get my passport renewed.
I might be going to Berlin at the end of next month, 
but unfortunately it's looking more and more like we're not going. 
The plan was to go with my History class, and I've been up for this trip from the very get go.
But now it doesn't look like we're going, 
since not everybody is up for the trip (mostly because of the costs).
Anyway, I figured that trip or not, it's very important that I have a passport that's valid. 
So I got it renewed and, unfortunately, had to pay a lot of money for it. 
But after all, if my future plans of moving to London some time in a distant future comes true, 
I do need a passport. So I had to cough of the money :)

Tuesday I got my new Klean Kanteen, and I wrote a blog post about it, which I'm very proud of. 
You can check it out here.

Wednesday I wore my new knitted cap and my pink 60s inspired coat
that I got in the mail Monday.
I reallt love the coat; it's so pretty and cute, and the colour really catches your eye :)

Thursday I went to Social Studies, and after school I met up with Kasper 
who was waiting for me in my apartment. 
We laughed and laughed and laughed, and I was in such a good mood the rest of the day :) 
After he left, I changed into my pajama right away, 
and thereby my weekend started with me being in the best mood ever :)

Nothing much exiting has happened the weekend. 
It has been very low key, with me cleaning the apartment 
and doing the laundry and watching a lot of Scrubs. 

All in all, my week has been super great. 
How was yours? :)


Hej allesammen :)
Ih denne uge har bare været super skøn, og jeg har virkelig fået grint en masse :)
Jeg har virkelig været i godt humør hele ugen, og det er der mange grunde til. 
Den mest prominente grund til mit gode humør er nok, at mit liv virkelig er fantastisk for tiden. 
Min hverdag er fyldt med kærlighed, latter og gode venner, 
og især disse 3 ting gør mine dage helt fantastiske at stå op til :)

Mandag var en dejlig dag :)
Jeg hyggede og grinte en masse med gruppen henne i skolen,
og da timen var slut, tog jeg på Borgerservice for at få fornyet mit pas. 
Jeg skal muligvis til Berlin med min historieklasse i slutningen af næste måned, 
men desværre begynder vores rejseplaner at se lidt sorte ud. 
Jeg har været klar på turen fra start af, men som sagt
ser det ikke rigtig ud til at vi kommer af sted alligevel 
- der er efterhånden mange der har meldt fra (generelt på grund af omkostningerne til turen).
Anyway, jeg tænker, at tur til Berlin eller ej, så er det vigtigt at have et pas som duer. 
Så jeg fik det fornyet, og måtte, desværre, betale rigtig mange penge for det.
Men altså, hvis mine fremtidsplaner om at flytte til London går i opfyldelse, 
skal jeg jo have et pas under alle omstændigheder. Så jeg måtte hoste op med pengene :)

Torsdag fik jeg min nye Klean Kanteen flaske med posten,
og jeg skrev et blog indlæg om den, som jeg er ret stolt af. 
Du kan tjekke posten ud her.

Jeg er helt vild med jakken; den er så fin og sød, og farven fanger virkelig folks blikke :)

Torsdag var jeg til Samfundsfag, og efter timen var slut tog jeg 
hjem til min lejlighed, hvor Kasper ventede på mig. 
Vi fik virkelig grint en masse - især mig - og jeg var bare i super godt humør resten af dagen.
Efter han smuttede hoppede jeg i min pyjamas og hyggede,
og dermed startede min weekend med et rigtig godt humør :)

Weekenden har ikke budt på de store eventyr. 
Jeg har været hjemme og gjort rent og fået vasket tøj og egentlig bare hygget og slappet af. 

Alt i alt har denne uge været super god.
Hvordan var jeres? :)

No comments:

Post a Comment