Monday, February 27, 2012

Outfitt Of The Day: Please Mr. Postman

Wow, it seems like forever since I've done an OOTD post. 
But finally, here's a new one :) 
Actually I didn't plan on showing you this lovely bow shirt just yet. 
I had actually planned a whole other outfit for today, 
and I even took some pictures of it this morning. 
But I'm so silly; I was eating a pear for breakfast, and spilled on my dress. 
But then a funny thing happened; 
just as I was about to take the dress of and find something new to wear,
 the postman knocked on my door with a parcel from Asos. 
For those of you who follow fat&fancy on Facebook, 
you might have seen the status update I did last week, 
telling you that I bought some new clothes.
 Well, such a coincidence that it should arrive, 
just as I had given up all hope of wearing the perfect outfit today :) 
Anyway, I tried on the shirts, and they fit great! 
So I decided to wear one of them today. 
This is the one I chose. I really like this pretty shirt. 
I love the laces around the collar, and the little bow just makes it look so cute and feminine. 

Tomorrow I have the day off, but Wednesday I'm gonna 
show you the other shirt I got today :) 
See you, superstars

 // Shirt: Asos Curve // Jenas: LittleWoods //
// Shoes: Deichman // Sunglasses: RetroShop //

Wow, det virker som evigheder siden jeg sidst lavede en OOTD post. 
Men endelig; her er en ny :) 
Faktisk havde jeg slet ikke planlagt at vise jer denne skjorte i dag. 
Jeg havde egentlig planlagt et helt andet outfit til dagens eventyr, 
og jeg fik endda taget nogle billeder af det til bloggen i morges. 
Men ih, jeg er så fjollet; jeg spiste en pære til morgenmad 
og kom til at spilde på min kjole. 
Men så skete der noget lidt pudsigt; 
lige da jeg skulle til at tage kjolen af og finde noget andet at have på, 
bankede postmanden på min dør med en pakke fra Asos. 
De af jer der følger fat&fancy på Facebook, 
så måske den lille status opdatering jeg lavede i sidste uge, 
hvor jeg fortalte jer at jeg lige havde bestilt noget nyt tøj. 
Well, sjovt nok havde pakkens ankomst perfekt timing, 
for da den kom, havde jeg opgivet 
alt håb om at have det perfekte outfit på i dag :) 
Anyway, jeg prøvede bluserne, og de passer helt perfekt og er fine! 
Så jeg besluttede mig for at tage den ene af dem på i dag. 
Jeg valgte den hvide skjorte med sløjfe foran. 
Jeg synes simpelthen denne skjorte er så fin.
 Jeg elsker den lille blonde kant rundt om kraven, 
og sløjfen foran giver skjorten et rigtig fint og feminint look. 

Jeg har fri fra skole i morgen, 
men onsdag tager jeg den anden bluse på, som jeg fik i dag :) 
Vi ses, superstars

2 comments:

  1. Hold nu op hvor er den lækker din nye bluse!
    Glæder mig til at se den anden.

    Stine
    www.bigfashionideas.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Stine :)

      Ih tak, jeg er også helt vild med den :) Men jeg er faktisk endnu vildere med den anden bluse jeg fik samme dag. Jeg har lige skrevet et nyt blogindlæg om den, så husk at tjek det ud :)

      Tak for din kommentar :)

      //Natalie Madeleine

      Delete