Thursday, February 9, 2012

Outfit Of The Day: Young Woman's Place

Damn, all of my body hurts so much from laughing :) 
I've just said goodbye to Kasper, who stopped by for a couple of hours.
But let me start at the beginning :)

The day started like any other; 
up at 6, then coffee and breakfast, and a couple of episodes of Scrubs. 
Then getting ready for school, and find the perfect outfit. 
I had Social Studies today - not one of my favorite subjects, 
but our teacher is pretty cool, so that's certainly a plus :) 
I had fun with Marie, Simon and Kasper, and after lunch break, 
I gave the keys to my apartment to Kasper, so he could go home and wait for me there. 

After school I took the bus home, where I met up with Kasper.
It's been a long time since he's been here, but old habits die hard, and by the time he left, 
I literately had makeup running down my cheeks from laughing :) 

Alas, now that he's left, I'm sitting in my pajama and drinking coffee, 
with Scrubs in the background and a cigarette waiting for me :) 
So I'm gonna sign of for today, and enjoy the very good start of my weekend, which began today :) 
Have a fantastic evening, everyone

 // Shirt: Lindex // Dress: Asos Curve //
// Tights: KappAhl // Wedges: Bianco // Sunglasses: RetroSales //

 Haha, åh hele min krop gør nærmest ondt af at grine så meget :) 
Jeg har lige sagt farvel til Kasper, som jeg har været sammen med i et par timer i dag. 
Men lad mig starte ved begyndelsen :) 

Dagen i dag startede som alle andre;
jeg stod op klokken 6, drak kaffe og spiste morgenmad mens jeg så et par episoder af Scrubs. 
Derefter gjorde jeg mig klar til skolen og fandt det perfekte outfit. 
I dag skulle jeg til Samfundsfag - ikke et af mine yndlings fag, 
men vores lærer er ret cool, så det vejer lidt op :) 
Jeg hyggede mig med Marie, Simon og Kasper, og da spisepausen sluttede, gav jeg Kasper mine nøgler. 
Han havde nemlig fri et par timer før mig, men vi havde en aftale om
at han bare kunne gå hjem og lukke sig ind i min lejlighed, og så hygge sig der, indtil jeg kom hjem. 

Efter skole tog jeg så hjem til lejligheden. 
Det er et godt stykke tid siden Kasper har været forbi,
men det er svært at lægge gamle vaner fra sig, og da Kasper tog hjem var min makeup
bare fuldstændig ødelagt, efter tårerne havde trillet ned ad kinderne på mig af at grine så meget :) 
Nåh, men nu sidder jeg i min pyjamas og drikker kaffe, ser Scrubs og ryger smøger :) 
Så jeg vil smutte for i dag, og nyde denne allerede fantastiske start på min weekend :) 
Hav en rigtig skøn aften, allesammen

2 comments:

  1. Hejsa :-)
    Jeg kan se du er glad for 1950'er stilen. Jeg har skrevet om hvordan man kan opdatere stilen, med mode fra idag, på min (plus size) blog ;-)

    Kærligst Ditte
    http://marilynscloset.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Ditte :)

      Sikke dog en dejlig blog du har, og hvor har du bare nogle flotte 'Joan Holloway' (Mad Men) kurver!
      Dejligt med endnu en plus size blogger her i DK; selvom vi efterhånden er nogle stykker, er vi aldrig nok :)

      Tak for din kommentar

      //Natalie Madeleine

      Delete