Saturday, October 29, 2011

Outfit Of The Day: Victory Polka

Today I've been to my sister's 30th birthday, and when I showed you this outfit last Monday,
I told you I would show it to you again today, since I feel it's the perfect outfit for both 
every-day wear and party, as long as you style it differently.
It's the exact same outfit, but with a few minor changes. 
For one, there's no pearls today, and my hair is up. 
Actually the look should have been a little different since I ordered a polka dot Pillbox hat
that should have arrived on Thursday, but didn't. But I made it work, and put a flower in my hair.
I actually got a compliment for that - well, I take it as a compliment. 
My sisters mother in law said to me that only one person she knew could pull this look of - me. 
Aw, that was so sweet of her. Anyway, even though you've seen this outfit before, 
feel free to leave any comments below. 
Oh, and in the last shot I tried to show you my eyes - my make up just came out perfectly this morning, 
and I just LOVE the false eye lashes. I know they're not that noticeable on the picture, 
but you get the idea. Gosh, if only my real lashes were that long and thick; 
I would be the happiest girl in the world! 
Have an absolutely fantastic night, you all♥

 // Shirt: KappAhl // Pencil Skirt: H&M //
 // Hair Piece: Decorative Flower (Unknown) // Belt: Evans //
// Shoes: Amy Winehouse for Fred Perry //

I dag har jeg været til min søsters 30 års fødselsdag, og da jeg viste jer dette outfit i mandags
skrev jeg også at jeg ville vise jer det igen i dag, siden jeg synes det er perfekt 
til både hverdag og fest, men med lidt forskellig styling.
Det er præcist det samme outfit, dog med få ændringer;
i dag har jeg ingen perler på, og mit hår er sat op. 
Faktisk skulle dette outfit have været lidt anderledes, 
da jeg havde bestilt en polka prikket Pillbox hat, som skulle have været her i torsdags, 
men som aldrig kom. Men jeg fandt en løsning, og satte en blomst i håret i stedet.
Rent faktisk fik jeg en kompliment for det - well, jeg tager det som en kompliment. 
Min søsters svigermor sagde til mig, at jeg er den eneste person hun kender, som kan bære dette look.
Aw, det var virkelig sødt af hende. Nåh, men selvom I har set dette outfit før, 
så må I stadig gerne efterlade en kommentar nedenunder. 
Og forresten er det sidste billede der for at vise mine øjne 
- min makeup blev bare perfekt i morges, og jeg ELSKER de kunstige øjenvipper. 
Jeg ved godt de ikke er så synlige på billedet, men I forstår hvor jeg vil hen ad. 
Åha, hvis bare mine egne vipper var så lange og fyldige; jeg ville være den lykkeligste pige i verden! 
Hav en helt igennem fantastisk aften, allesammen ♥

No comments:

Post a Comment