Monday, October 31, 2011

If That Diamond Ring Don't Shine

For the past couple of days, whenever I'm home, I can't stop listening to this song 
called Bo Diddley by Bo Diddley. 
It's just my kinda music, and I think my iTunes says I've played it 98 times or something.
So ofcourse I wanted to share this video with you, lovelies.
Look at those dance moves - are they not just the coolest thing you've ever seen?
 

De sidste par dage har jeg, hver gang jeg har været hjemme, sat denne sang på repeat. 
Sangen hedder Bo Diddley og er af Bo Diddley.
Det er liiiiige sådan noget musik som jeg elsker, og jeg tror mit iTunes siger 
at jeg har spillet den 98 gange eller noget lignende.
Så selvfølgelig ville jeg dele denne lille video med jer, mine kære.
Se på de danse moves - er de ikke bare det cooleste I nogensinde har set? 

2 comments:

  1. jeg har den på LP - gotta love vinyl! <3

    ReplyDelete
  2. OMG hvor er du heldig! Er det ´n du kunne overveje at sælge? Er selv kæmpe vinyl lover, og de bedste lp'er er nu engang 'de ægte' (altså dem tilbage fra tiden med vinyl lp'er) :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete